زوم‌اَپ: My Tracks، اپلیکیشنی برای ثبت تمام فعالیت‌های ورزشی

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها قابلیت نمایش فعالیت‌های ورزشی در گجت‌های موبایل به یکی از ویژگی‌های اصلی تبدیل شده و در این راستا نیز اپلیکیشن‌های متعددی پا به عرصه‌ی وجود گذاشته‌اند. My Tracks اپلیکیشنی است که توسط گوگل توسعه یافته و قادر است تمام ابعاد حرکت کاربر را ثبت کند.
تبلیغات

 My Tracks را باید در زمره‌ی بهترین اپلکیشن‌های ثبت فعالیت‌های ورزشی قرار داد. این اپلیکیشن که توسط گوگل توسعه یافته بیشتر مورد توجه کسانی است که فعالیت‌های ورزشی خود را خارج از فضای شهری و در دشت و کوه سپری می‌کنند. My Tracks قادر است اطلاعاتی چون مسیر، سرعت، مسافت طی شده و ارتفاعی را که کاربر در آن قرار داشته و صعود می‌کند را ثبت کند. در صورتی که دوست دارید اطلاعات دقیق‌تری را از واکنش‌‌های بدن‌تان به فعالیت‌های ورزشی بدانید، My Tracks یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه است. این برنامه نرم افزاری قادر است داده‌های حاصل از چندین سنسور بلوتوث بیومتریک را که فعالیت‌های بدن را تحت نظر می‌‌گیرند، دریافت کند. از جمله‌ی این سنسورها می‌توان به Zephyr HxM، Polar WearLink و +ANT اشاره کرد.

MyTracksInt

از نظر ظاهری این اپلیکیشن حرف چندانی برای گفتن ندارد. پس‌زمینه‌ی مشکی و لیست فعالیت‌های انجام شده همراه با کلید Record اصلی‌ترین المان‌های موجود در طراحی این اپلیکیشن است. برای استفاده از این برنامه و آغاز یک فعالیت، لازم است جی‌پی‌اس گوشی خود را روشن کرده و روی کلید «رکورد» کلیک کنید. My Tracks با استفاده از نقشه‌ی گوگل مسیر طی شده توسط شما را تعقیب کرده و اطلاعاتی از قبیل سرعت، مسافت طی شده، زمان و سرعت متوسط را به‌همراه حداکثر سرعت نمایش خواهد داد. My Tracks قادر است در بازه‌های زمانی مشخصی که توسط کاربر مشخص می‌شود، اطلاعات را بصورت صوتی در اختیار کاربر قرار دهد. ضمنا امکان ذخیره‌ی اطلاعات در گوگل درایو و اشتراک‌گذاری آن‌ از طریق سرویس‌هایی نظیر گوگل‌پلاس و فیس‌بوک نیز وجود دارد.

این اپلیکیشن برای اندروید بصورت رایگان عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات