زوم‌اَپ: Z Launcher، نگاه نوکیا به اندروید

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
خرداد ماه سال جاری، نوکیا لانچر اندرویدی خود را با عنوان Z Launcher بصورت محدود منتشر کرد. این کمپانی دیروز و همزمان با معرفی تبلت N1، نسخه‌ی بتای لانچر خود را از طریق گوگل‌پلی در اختیار همه کاربران قرار داده است. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

 نوکیا در زمان معرفی زد لانچر، اجازه‌ی دانلود آن را فقط برای تعداد محدودی امکان‌پذیر ساخت. اما هم‌اکنون می‌توان براحتی نسخه‌ی آزمایشی لانچر اندرویدی نوکیا را از گوگل‌پلی دریافت کرد. لانچر نوکیا رویکرد جدیدی به سیستم‌عامل اندروید دارد و رابط کاربری آن راهکار جدیدی برای تعامل با سیستم‌عامل و جستجوی اپلیکیشن پیش روی کاربر قرار داده است.

ZLauncherInt

 شاید بهترین و جالب‌ترین ویژگی Z Launcher را بتوان قابلیت جستجوی اپلیکیشن‌‌ها با ترسیم حرف اول نام اپلیکیشن روی صفحه‌ی Home‌ خواند. این قابلیت Scribble نام دارد. برای مثال در صورتی که بخواهید اپلیکیشن Viber را اجرا کنید، کافی است حرف اول نام این اپلیکیشن را که V است، در صفحه‌ی Home ترسیم کنید، در نتیجه‌ی اپلیکیشن وایبر نمایان و با کلیک روی آن، اجرا می‌شود. زد لانچر قادر است عادت‌های کاربران در استفاده از اپلیکیشن‌ها را نیز یاد بگیرد. براین اساس، اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها و مخاطبانی که کاربر در ساعات مشخصی از روز از آن‌ها استفاده می‌کند، در صفحه‌ی Home برای وی نمایش داده خواهند شد.

در مقایسه با نسخه‌ی پیشین، نوکیا لانچر خود را بسیار بهینه‌تر و سریع‌تر کرده است. می‌توان این لانچر را از گوگل‌پلی دریافت کرد، البته باید این نکته را یادآور شد که در حال حاضر نسخه‌ی بتای لانچر نوکیا در دسترس است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات