زوم‌اَپ: TripAdvisor، مشاور شما در سفر

دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینترنت و انواع سرویس‌‌ها، کسب اطلاعات از مکان‌های مختلف هنگام سفر بسیار راحت شده است. اما اپلیکیشن TripAdvisor تمام اطلاعات مورد نیاز برای یک سفر خوب را یک جا در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

امروزه به‌همراه داشتن اپلیکیشن‌های مسیریاب و راهنما یکی از ملزومات تجربه‌ی یک سفر دلچسب و بی‌دغدغه است، چراکه با وجود در دسترس بودن اینترنت در گجت‌های موبایل، می‌توان به‌راحتی به منابع اطلاعاتی مراجعه کرد. یکی از منابع اطلاعاتی جامع، اپلیکیشن TripAdvisor است. هرچند شماری از قابلیت‌های این اپلیکیشن در کشورمان قابل استفاده نیست، اما با این حال، TripAdvisor یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سفر است. TripAdvisor اطلاعاتی را از قبیل هتل‌، رستوران، محل‌های دیدنی، مراکز خرید و جاذبه‌های توریستی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. امکان مشاهده‌ی نظرات توسط بازدیدکنندگان قبلی یکی از ویژگی‌های کاربردی این اپلیکیشن است. TripAdvisor قابلیت نمایش موقعیت مکانی موارد ذکر شده را در نیز روی نقشه دارد. در صورت روشن بودن موقعیت یاب تلفن‌هوشمندتان، می‌توانید با کلیک روی Near Me Now، نزدیک‌ترین هتل، رستوران، مرکز خرید و جاذبه‌های توریستی را پیدا کرده و به آن مراجعه کنید.

TripAdvisorInt

متاسفانه شماری از قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن از جمله رزرو هتل و بلیط هواپیما در کشورمان کاربردی ندارند. این اپلیکیشن حتی اطلاعات خطوط هوایی داخلی را نیز نمایش نمی‌دهد و برای مثال برای انجام سفر هوایی از تبریز به اصفهان، باید با استفاده از ترکیش‌ایرلاینز ابتدا به استانبول رفته و سپس از استانبول به اصفهان پرواز کرد! علت چنین نتیجه‌ای، در دسترس نبودن اطلاعات پروازی شرکت‌های داخلی است. با این حال، TripAdvisor را باید به‌عنوان یک اپلیکیشن کاربردی در سفر معرفی کرد.

یکی از نقاط ضعف این اپلیکیشن، فقدان بخشی برای ارائه‌ی اطلاعات در مورد سفرهای جاده‌ای و ریلی است. TripAdvisor بصورت رایگان برای هر سه پلتفرم بزرگ موبایل منتشر شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات