زوم‌اَپ: IGWidget، میانبری برای اینستاگرام

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اینستاگرام از جمله‌ی سرویس‌های اشتراک‌گذاری محبوب در میان کاربران است. در صورتی که شما نیز جزو طرفداران پر و پا قرص این شبکه‌ی اجتماعی هستید و هر روز چندین بار به اینستاگرام سر می‌زنید، پس با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

در صورتی که چک کردن اینستاگرام یکی از عادات روزانه‌ی شما است، پس بهتر است IGWidget را امتحان کنید. این ویجت توسط توسعه‌دهندگان وطنی در APPERSIAN تولید شده است. با استفاده از این ویجت دیگر نیازی به اجرای اپلیکیشن اینستاگرام در آیفون خود ندارید و می‌توانید با مراجعه به بخش اعلانیه‌ها از کم وکیف حساب کاربری خود در اینستاگرام مطلع شوید.

IGWidgetInt

با استفاده از این ویجت کاربردی می‌توانید بدون باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام تعداد لایک‌های دریافتی را در کنار کامنت‌هایی که دوستانتان برای تصویر شما قرار داده‌اند، ببینید. همچنین IGWidget امکان کامنت گذاشتن را نیز بدون باز کردن اپلیکیشن اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهد.

این ویجب بصورت رایگان در اپ‌استور قرار گرفته و می‌توانید با استفاده از لینک زیر، این ویجت کاربردی را دانلود کنید. البته باید این نکته را در نظر داشت که IGWidget با iOS 8 سازگار است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات