فلیپ‌بورد 3.0 با ظاهری جدید برای iOS منتشر شد

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
اگر اهل خبرخواندن هستید، نسخه‌ی جدید فیلپ‌بورد با بهبودهای بسیار از راه رسیده تا به محتوای مورد نظر خود به ساده‌ترین شکل ممکن دسترسی داشته باشید.
تبلیغات

نسخه سوم فلیپ بورد همراه با تغییراتی زیاد و بهبود در رابط کاربری به تازگی برای iOS منتشر شده است. ظاهر این برنامه بازسازی شده و اکنون طراحی نزدیک‌تر به مجلات پیدا کرده و همچنین باهوش‌تر شده است. فونت‌های جدید و همچنین اضافه شدن نوار ناوبری جدید برای جستجوی سریع از جمله تغییرات مهم دیگر نسخه سوم فلیپ بورد به حساب می‌آیند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با نسخه سوم فلیپ بورد با زومیت همراه باشید.

همانطور که می‌دانید چندی پیش صاحبان اپلیکیشن فلیپ‌بورد، برنامه دیگری که در این زمینه فعالیت می‌کرد و Zite نام داشت را خریداری کردند. Zite از موتور بسیار هوشمندی بهره می‌برد که به کاربر موضوعات مورد علاقه را بسیار سریع‌ و دقیق پیشنهاد می‌کرد. اکنون در نسخه سوم فلیپ‌ بورد شاهد استفاده از حالتی شبیه به اپلیکیشن Zite هستیم که باعث می‌شود موضوعات دلخواه کاربر با دقت و هوش بسیار زیادی انتخاب و پیشنهاد شوند.

در این نسخه بالغ بر 30,000 موضوع قابل دنبال کردن وجود دارد که هر کدام از محتویات ویژه آن، از نویسندگان و سایت‌های برتر انتخاب می‌شوند. در نسخه 3.0، اپلیکیشن مطالب عالی منتشر شده روزانه را در قالبی با نام "The Daily Edition" گردآوری می‌کند. این ویژگی در تیتر مطالب موجود در فلیپ‌ بورد شما می‌گردد و در راس  ساعت ۷ صبح هر روز به شما اطلاع می‌دهد.

بنیانگذار و رئیس فلیپ بورد، مایک مک‌کوی گفته: «در تلاش هستیم تا بهترین مجله شخصی را بسازیم و بروزرسانی که به تازگی برای این برنامه ارسال شده، کمک می‌کند تا به این هدف سریع‌تر نزدیک شویم. می‌توانید از این لینک نسخه جدید فلیپ بورد برای اپ استور را به صورت رایگان امتحان کنید.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات