نام بروزرسانی بعدی دستگاه‌های لومیا Emerald خواهد بود

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت به سختی توانست فرمور Denim را منتشر کند و اکنون شایعات به سمت نام و ویژگی‌های بروزرسانی بعدی نشانه رفته‌اند. با توجه به اسکرین شاتی که از نسخه بعدی پیش‌نمایش توسعه دهندگان ویندوزفون ۸.۱ فاش شده است، شایعات منتشر شده، دقیق به نظر می‌رسند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا بیشتر درباره بروزرسانی بعدی ویندوزفون برای دستگاه‌های لومیا صحبت کنیم.
تبلیغات

پیش از این شایعه شده بود که این نسخه پیش‌نمایش از تاریخ ۸ اکتبر برابر با ۱۶ مهر در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌گیرد، در حالی که این اتفاق نیافتاد. اما با این وجود تصویر شایعه شده به نظر می‌رسد خیلی سریع این نسخه پیش نمایش در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، نام این نسخه از ویندوزفون "Lumia Emerald" خواهد بود.

Emerald-leaked-images 1

گذشتن از بروزرسانی Denim و انتشار بروزرسانی دیگر برای دستگاه‌های ویندوزفون تعجب‌برانگیز نیست، چرا که بروزرسانی Denim به غیر از اضافه کردن ویژگی‌هایی به کورتنا و بهبود دوربین، مورد زیادی را با خود به همراه نداشت. البته هنوز اطلاعات دقیقی از اینکه بروزرسانی Emerald قرار است چه مواردی را به گوشی‌های ویندوزفونی اضافه کند نداریم، اما بر طبق شایعات گذشته می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • اضافه شدن دکمه روشن/ خاموش Mobile Data به بخش Action Center
  • پشتیبانی از پردازنده Snapdragon 805
  • پشتیبانی از رزولوشن 2K
  • دسترسی بیشتر به کورتنا آلفا در مناطق مختلف
  • اولویت‌بندی منوی تنظیمات بر اساس حروف الفبا و احتمالا اضافه شدن گزینه جستجو در این بخش

اگر نسخه پیش‌نمایش Emerald به زودی و تا چند روز دیگر برای توسعه دهندگان منتشر شود، باید منتظر انتشار نهایی این بروزرسانی برای کاربران عادی تا پایان فصل تعطیلات میلادی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات