زوم‌اَپ: VSCO Cam، رقیبی حرفه‌ای برای اینستاگرام

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در گذشته‌ی نه‌چندان دور اپلیکیشن اینستاگرام از جمله‌ی اپلیکیشن‌های محبوب دوستداران عکاسی بود. هرچند هنوز هم می‌توان تصاویر فوق‌العاده زیبایی را با استفاده از این اپلیکیشن ثبت کرد، اما شاید برای برخی از کاربران محیط و امکانات اینستاگرام خسته کننده شده باشد، از این‌رو استفاده از اپلیکیشن VSCO Cam را به این کاربران پیشنهاد می‌کنیم.
تبلیغات

اپلیکیشن VSCO Cam‌ در کنار قابلیت امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر و اعمال فیلتر‌ها، امکانات ویرایش تصاویر را در طیف گسترده‌تر و حرفه‌ای‌تری در اختیار دوستداران قرار می‌دهد. در صورتی که دوست دارید نمونه کارهای به تصویر کشیده شده با استفاده از این اپلیکیشن را ببینید، کافی است تا vscocam# را در اینستاگرام جستجو کنید تا تصاویر یافت شده شما را با گوشه‌ای از قابلیت‌های VSCO Cam آشنا کند. نکته‌ی دیگری که می‌تواند نشان از کاربلد بودن توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن داشته باشد، همکاری با اَدوبی برای ساخت فیلتر‌ها و شماری از ابزارها برای توسعه‌ی Adobe Lightroom و Apple Aperture است که شاید نیاز به توضیح بیشتر نداشته باشد. با عرضه‌ی اپلیکیشن VSCO Cam این کمپانی فیلتر‌های خود را روانه‌ی پلتفرم موبایل کرده است.

VSCOCamInt

همانطور که گفتیم VSCO  از فیلترها و ابزار‌های متنوع و قدرتمندی برای ویرایش تصاویر برخوردار است، پس از ثبت تصویر و ویرایش آن کاربران قادرند تا تصاویر خود را به اشتراک بگذارند. هرچند بنیان‌گذاران VSCO بارها به این نکته اشاره کرده‌اند که درپی تبدیل کردن اپلیکیشن خود به یک شبکه‌ی اجتماعی نیستند و نبود امکان لایک و کامنت‌گذاری را نیز باید گواهی بر این ادعا دانست، اما می‌توانید کاربران مورد نظر خود را دنبال کنید تا اگر تصویری منتشر کردند، آگاه شوید.

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده، اما کاربران می‌توانند در صورت نیاز به فیلتر‌ها و ابزار‌های بیشتری دسترسی داشته باشند که در این صورت بابت آن‌ها باید هزینه پرداخت کنند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات