زوم‌اَپ: با poki، قابلیت‌های Pocket را در ویندوزفون استفاده کنید

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر در زوم‌اَپ‌ اپلیکیشن Pocket را معرفی کردیم. Pocket یک سرویس برای ذخیره‌ی مقالات و ویدئوهایی است که در حساب‌کاربری شخصی برای مطالعه در آینده ذخیره می‌شود و می‌توان حتی این سرویس را بصورت آفلاین نیز مورد استفاده قرار داد. Pocket برای اندروید و iOS منتشر شده، اما poki اپلیکیشنی برای پر کردن جای خالی این اپلیکیشن در ویندوزفون با بهره‌گیری از سرویس Pocket است.
تبلیغات

اپلیکیشن poki با تبعیت از ساختار طراحی ویندوزفون، به خوبی در این الگوی طراحی جاگرفته است. منوی اپلیکیشن به چهار پنجره‌ی اصلی تقسیم شده که سهولت در استفاده از اپلیکیشن را به ارمغان آورده است. اولین پنجره شامل لینک‌هایی است که به پاکت اضافه شده‌اند و ترتیب نمایش نیز براساس آخرین مقالات و لینک‌های اضافه شده مرتب می‌شود. می‌توان نمایش لینک‌ها را براساس مطالب خوانده نشده، مطالبی که مورد علاقه بوده یا مطالب آرشیو شده مرتب کرد. همچنین امکان نمایش از قدیمی‌ترین مطالب نیز امکان‌پذیر است.

pokiInt

توسعه‌‌دهندگان poki برخی از نقاط ضعف موجود در اپلیکیشن پاکت را در این نسخه برطرف کرده‌اند، اما در مقابل شماری از قابلیت‌های پاکت نیز در poki وجود ندارد. برای مثال این اپلیکیشن نیز همچون پاکت قادر است تا متون به زبان انگلیسی و متن مقالات را برای شما بخواند، اما همچون پاکت امکان انتخاب از میان چندین زبان وجود ندارد. همچنین اپلیکیشن رسمی پاکت قادر است تا متن را از محلی که خوانده‌اید، برای شما نمایش دهد، اما این قابلیت در poki موجود نیست.

از جمله‌ی بهترین قابلیت‌های poki، قرار گرفتن یک دایره در گوشه‌ی هر متنی است که با خواندن مطلب، این دایره با پر شدن بخشی از آن نسبت به پیشرفت کاربر در خواندن متن، میزان باقی‌مانده از مطلب را نمایش می‌دهد. همچنین در پنجره‌ی آخر که متعلق به تنظیمات است نیز می‌توان چنین حلقه‌ای را مشاهده کرد که تعداد مطالب اضافه شده و خوانده شده توسط کاربر را نمایش می‌دهد.

این اپلیکیشن بصورت رایگان برای ویندوزفون منتشر شده، اما می‌توان با پرداخت مبلغ ۲ دلار از قابلیت‌های پریمیوم چون پس‌زمینه، انتخاب تم و برخی از امکانات دیگر بهره برد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات