با Photo Collage Maker برای عکس‌ها قاب انتخاب کنید

یک‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با اپلیکیشن Photo Collage Maker به تصاویر خود برچسب، پس‌زمینه، متن و قاب‌های متنوع اضافه کنید.
تبلیغات

تلفن‌های هوشمند به ابزار اول کاربران برای عکس‌برداری و ثبت خاطرات تبدیل شده‌اند. نرم‌افزاری که در زوم‌اپ امروز معرفی می‌کنیم به شما کمک می‌کند تا مجموعه‌ای از تصاویر خود را در قالب فریم‌های متنوع قرار داده و سپس آن را به اشتراک گذاشته، پرینت کرده یا اینکه در گالری تصاویر خود نگه‌داری کنید.

با نرم‌افزار Photo Collage Maker می‌توانید به تصاویر خود برچسب، پس‌زمینه، متن و قاب‌های متنوع اضافه کنید. با این برنامه می‌توانید چندین عکس را در فریم‌های مختلف قرار داده و سپس در قالب یک تصویر ذخیره یا به اشتراک بگذارید.

این برنامه رابط کاربری ساده و البته زیبایی دارد که کار کردن با آن را ساده و لذت بخش می‌کند. نتیجه کار نیز پس از چند دقیقه بدست می‌آید.

collage photo maker

با این اپلیکیشن می‌توانید ۱۲۰ نوع قاب مختلف را به تصاویر خود اضافه کنید، به سادگی رنگ قاب‌ها و حاشیه دور آن‌ها را تغییر دهید، از طریق ژست‌های لمسی تصاویر را جابجا کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید، از میان صدها عکس از پیش تعریف شده، پس زمینه قاب را تغییر دهید، برچسب‌های مختلف و متون مورد نظر خود را به عکس‌ها اضافه کنید و حتی فیلترهای مختلف رنگی را بر روی تصاویر اعمال کنید.

اپلیکیشن Photo Collage Maker برای اندروید و iOS منتشر شده است. البته کاربران ویندوز فون نیز می‌توانند از اپلیکیشن جایگزین Collages Maker استفاده کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات