زوم‌اَپ: Mix اپلیکیشنی ساده و کاربردی برای ویرایش تصاویر

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که از دوربین تلفن‌هوشمند یا تبلت خود زیاد استفاده می‌کنید و عکاسی یکی از سرگرمی‌های شما است، پس MIX به اپلیکیشن مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد. این اپلیکیشن تنظیمات روی تصاویر را همچون فیلترهای موجود در بخش ویرایش اپلیکیشن اینستاگرام نمایش می‌دهد که البته ابزار‌های ویرایش در این اپلیکیشن بسیار بیشتر است.
تبلیغات

اپلیکیشن MIX توسط تیم اپلیکیشن محبوب Camera 360 توسعه یافته و هدف از توسعه‌ی این اپلیکیشن ارائه‌ی یک ابزار ویرایش تصاویر با قابلیت اضافه کردن فیلتر‌ها و انواع ابزار‌های ادیت است. سهولت استفاده از این اپلیکیشن را باید در استفاده از الگویی مشابه آنچه که در اینستاگرام شاهد آن هستیم، بدانیم. MIX اجازه‌ی استفاده‌ی ترکیبی از افکت‌های موجود را در کنار امکان تغییر شدت هر افکت را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در مجموع کاربران می‌توانند از ۲۰۰ افکت و فیلتر مختلف استفاده کنند.

MixCameraInt

اپلیکیشن MIX را می‌توان ابزاری مفید برای طیف وسیعی از کاربران عنوان کرد که شامل کاربران آماتور در زمینه‌ی عکاسی یا عکاسان کارکشته و حرفه‌ای باشد. سهولت استفاده از ابزار‌های این اپلیکیشن استفاده از آن را که با خلق تصاویری زیبا همراه است، لذت‌بخش‌تر می‌کند. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است تا تصویری را از گالری تصاویر موجود در تلفن‌هوشمند انتخاب کرده یا با استفاده از دوربین تلفن‌هوشمندتان تصویری را ثبت کنید.

این اپلیکیشن بسیار کاربردی و خوش‌ساخت بصورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شده که می‌توانید از لینک‌های زیر دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات