زوم‌اَپ: با Horizon تغییر زاویه‌ی گوشی در زمان فیلم‌برداری، دیگر یک مشکل نیست

پنج‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همواره‌ی یکی از مشکلاتی که فیلم‌برداری با موبایل به‌همراه دارد، تغییر زاویه‌ی گوشی به صورت ناخودآگاه در زمان ضبط تصاویر است. این مشکل زمانی بیشتر آزاردهنده می‌شود که در حال تماشای ویدئو‌های ضبط شده باشیم، اما اپلیکیشن Horizon امکان ثبت ویدئو بصورت عریض را در هر حالتی فراهم می‌کند.
تبلیغات

همانطور که گفتیم این اپلیکیشن امکان ثبت ویدئو را در هر حالتی از نگه‌داشتن گوشی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همانطور که در تصویر پایین نیز مشاهده می‌کنید، کادر شناور در میان صفحه‌ی نمایش بسته به زاویه‌ی قرار گرفتن گوشی تغییر کرده و بزرگ و کوچک می‌شود. تنظیمات این اپلیکیشن امکان تغییر برخی گزینه‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، برای مثال می‌توان کادر را طوری تنظیم کرد که با کوچکترین تغییر زاویه فقط بصورت افقی یا عمودی فیلم‌برداری شود یعنی دیگر کادری شناور وجود نخواهد داشت. ضمنا می‌توان رزولوشن ثبت تصاویر را همراه با دوربینی که ویدئو با آن ثبت می‌شود، تغییر داد.

HorizonIntMain

این اپلیکیشن بصورت رایگان در گوگل‌پلی و اپل‌استور قرار دارد، البته برای استفاده از تمام ویژگی‌های Horizon باید مبلغی را پرداخت کرد تا بتوان از تمامی قابلیت‌های این اپلیکیشن بهره برد. به‌نظر من این اپلیکیشن ارزش پرداخت مبلغ درخواست شده را دارد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات