زوم‌اَپ: با Expensify، امور مالی خود را به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
Expensify اپلیکیشنی برای مدیریت امور مالی و حساب‌های شما است. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید دخل و خرج خود را مدیریت کرده، از آنها گزارش گرفته و بسیاری کارهای دیگر را از طریق آن انجام دهید. نسخه تحت وب این اپلیکیشن نیز وجود دارد.
تبلیغات

 در زوم‌اپ امروز یک اپلیکیشن حرفه‌ای کراس پلتفرم برای مدیریت امور مالی را به شما معرفی خواهیم کرد. Expensify یک اپلیکیشن بسیار پیشرفته است که رابط کاربری ساده‌ای دارد تا هر کاربری بتواند با آن کار کند. همچون اکثر اپلیکیشن‌های مشابه می‌توانید درآمد و مخارج خود را به صورت دسته‌بندی شده در این اپلیکشن وارد کنید. در نهایت برای سنجش مخارج و مدیریت بهتر امور مالی شخصی‌تان می‌توانید گزارش‌های شخصی‌سازی شده تهیه کرده و آنها را به ایمیل خود یا هر شخص دیگری بفرستید.

یکی از مزایای این اپلیکیشن چند پلتفرمی بودن آن است که تقریبا شما مستقل از پلتفرم تلفن هوشمندتان می‌توانید از آن بهره ببرید. نسخه تحت وب آن نیز وجود دارد که اطلاعات آنها در فضای ابری همگام‌سازی می‌شوند. یکی از قابلیت‌های جالب امکان اسکن قبوض پرداختی است که به صورت هوشمند اسکن شده و اطلاعات آنها در اپلیکیشن وارد می‌شوند.

امکان ارتباط این اپلیکیشن با بسیاری از سرویس‌های دیگر از جمله اورنوت نیز وجود دارد تا اطلاعات را در اورنوت نیز آرشیو کنید. قابلیت دیگری که در کشور ما پشتیبانی نمی‌شود، مربوط به اتصال اپلیکیشن به حساب‌های بانکی است که کار را بسیار ساده‌تر می‌کند و به جز پرداختی و دریافتی‌های نقدی بقیه موارد از حساب شما به این اپلیکیشن انتقال داده می‌شوند.

ZoomApp-expensify-1

این اپلیکیشن کارآمد برای تمام پلتفرم های تلفن هوشمند، حتی بلک بری هم ارائه شده و نسخه تحت وب آن نیز بسیار تر و تمیز و ساده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات