زوم‌اَپ: با Live Lock Screen لاک اسکرین ویندوزفون خود را جلا دهید

دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس بیلد ۲۰۱۴ که در جریان آن ویندوزفون ۸.۱ را معرفی کرد، از اپلیکیشن‌های جانبی دیگری نیز پرده برداشت که از جمله‌ی آن می‌توان به Live Lock Screen اشاره کرد. این اپلیکیشن قابلیت تغییرات در لاک اسکرین گوشی ویندوزفونی را امکان‌پذیر می‌کند. با زوم‌اپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

در صورتی که از ظاهر یکنواخت صفحه قفل ویندوزفون خود خسته شده‌اید پس بهتر است به‌سراغ استفاده از اپلیکیشن Live Lock Screen بروید که اپلیکیشن توسعه یافته توسط خود مایکروسافت است. با استفاده از ۶ الگوی موجود در این اپلیکیشن می‌توانید تغییراتی را در ظاهر لاک‌اسکرین خودایجاد کنید. هر یک از شش الگوی موجود دارای ظاهر متفاوتی بوده و از چینشی متفاوت برای نمایش تاریخ، ساعت و سایر موارد استفاده می‌کند. علاوه بر نوع چینش اطلاعات نمایش داده شده می‌توان از وجود چندین پس‌زمینه نیز بهره برد تا دامنه‌ی تغییرات بیشتر شده و در نتیجه ظاهر لاک‌اسکرین یکنواخت نباشد.

LiveLockScreenInt

اپلیکیشن Live Lock Screen توسط مایکروسافت توسعه یافته و هنوز نسخه‌ی اصلی آن روانه‌ی فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوزفون نشده است. می‌توانید نسخه‌ی بتای این اپلیکیشن را بصورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات