زوم‌اَپ: Floating Toucher راهکاری ساده‌تر برای دسترسی به ابزار‌های کاربردی

یک‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که دسترسی به ابزار‌های مختلف در سیستم‌عامل اندروید یکی از دل‌مشغولی‌های شما است و استفاده از انواع ویجت‌ها، مرکز اعلانیه‌ها و سایر تنظیمات نیز راه ساده‌ای برای دسترسی به تنظیمات یا ابزار‌های کاربردی شما نیست، پس بهتر از Floating Toucher را امتحان کنید. با زوم‌اَپ امروز همراه باشید.
تبلیغات

Floating Toucher یک ویجت شناور در صفحه‌ی Home‌ تلفن‌هوشمند اندرویدی شما است که در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید بصورت یک نقطه‌ در حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش قرار می‌گیرد، اما با کلیک روی آن دایره‌ی چند بخشی اصلی باز شده و می‌توان به ابزار‌های موجود روی هر بخش از آن دسترسی پیدا کرد. برای مثال دسترسی به تنظیماتی چون روشن و خاموش کردن بلوتوث، وای-‌فای یا فلاش دوربین با استفاده از این اپلیکیشن به سادگی صورت می‌‌پذیرد.

FloatingToucherInt

کاربران می‌توانند برحسب نیاز‌های خود اقدام به تغییراتی در ساختار ویجت شناور این اپلیکیشن کنند که از جمله‌ی آن می‌توان به اندازه‌ی دایره‌ی کوچک نمایش داده شده یا رنگ و پس‌زمینه‌ی دایره‌ی اصلی نیز اشاره کرد که به‌منظور بالا بردن تنوع ایجاد شده است. همچنین در قسمت تنظیمات اپلیکیشن نیز می‌توان به‌راحتی ابزار‌های مورد نظر را برای قرار گرفتن در قسمت تنظیمات مشخص کرد که البته استفاده از این بخش مستلزم پرداخت هزینه‌ای است که در قسمت تنظیمات مشخص شده است.

این اپلیکیشن را می‌توان بصورت رایگان دریافت کرد اما برای استفاده از برخی ویژگی‌ها باید هزینه‌هایی را پرداخت نمود.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات