زوم‌اَپ: با 365Scores نتایج، اخبار، خلاصه‌ی بازی و تصاویر تیم‌های ورزشی مورد علاقه‌ی خود را دنبال کنید

یک‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آغاز مهرماه و پایان فصل تابستان نه‌تنها نوید بخش آغاز مدارس و دانشگاه‌ها، بلکه آغاز فصلی دیگر از رقابت‌های ورزشی در قالب لیگ‌های حرفه‌ای در اغلب کشورها است. اپلیکیشن 365Scores با گردآوری تمامی اطلاعات هر علاقمند به ورزشی، یک اپلیکیشن مناسب برای ورزش دوستان است.
تبلیغات

بسیاری از لیگ‌های فوتبال در کشورهای اروپایی آغاز شده و مطالعه‌ی اخبار و ویدئوها و مباحث مرتبط با این رویدادها، جزو برنامه‌‌های روزانه‌ی هر دوستدار ورزشی شده است.

همانطور که گفتیم اپلیکیشن 365Scores نه فقط برای دوستداران فوتبال، بلکه اپلیکیشنی برای علاقمندان ورزش است که اخبار سایر رشته‌های ورزشی چون بسکتبال، والیبال و چندین رشته‌ی ورزشی دیگر را نیز پیگیری می‌کنند و دوست دارند تا آخرین نتایج ورزشی، خلاصه‌ی بازی‌ها و اخبار حاشیه‌ای را بصورت یکجا در اختیار داشته باشند.

با استفاده از اپلیکیشن 365Scores ابتدا باید تیم‌های مورد علاقه‌ی خود و سپس لیگ‌های مورد نظر را انتخاب کنید که می‌خواهید اخبار مرتبط با آن‌ها را دریافت نمایید. این اپلیکیشن پس از پایان هر بازی با انتشار اعلانیه‌ای، شما را از نتایج و جزئیات بازی آگاه می‌کند. تصاویر مربوط به ثمر رسیدن گل‌ها یا امتیازات کسب شده و همچنین تصاویر منتخب بازی از جمله‌ی مواردی است که می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن مشاهده کرد. کاربران قادر خواهند بود تا توئیت‌های بازیکنان و صفحه‌ی رسمی توئیتر تیم منتخب خود را نیز بصورت یکجا دریافت کنند.

ScoresInt

کشورمان نیز در لیست مربوط به انتخاب تیم موجود است و می‌توان از میان تیم‌های فوتبال لیگ‌برتری با لیگ آزادگان نیز تیم مورد علاقه خود را انتخاب کرد. این اپلیکیشن بصورت رایگان برای دو پلتفرم اندروید و iOS در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات