زوم‌اَپ: OneStart اپلیکشنی برای زیبا سازی کاشی‌های ویندوزفون

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در ویندوزفون ۸.۱ امکان تنظیم تصاویر به‌عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی در صفحه‌ی Home یا همان صفحه‌ی نمایش کاشی‌ها را امکان‌پذیر ساخته است. یافتن تصاویر مناسب برای تنظیم روی کاشی‌ها خود امری وقت گیر است، چراکه باید پس از یافتن تصویر مناسب، تنظیماتی را روی آن انجام داد تا تصویر به‌درستی نمایش داده شود. OneStart اپلیکیشنی برای ویندوزفون ۸.۱ است که این امر را تسهیل می‌کند.
تبلیغات

اپلیکیشن OneStart دارای رابط‌کاربری بسیار ساده در عین در اختیار گذاردن امکانات فراوان است که بسیار کاربردی است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان صفحه‌ی Home ویندوزفون را زیباتر از پیش کرده و از میان تصاویر موجود موارد مورد علاقه را انتخاب کرده و در صفحه‌ی Home قرار داد. برای استفاده از تصاویر پس‌زمینه‌ی این اپلیکیشن نیازی به کراپ‌کردن تصویر نیست و OneStart خود با توجه به رزولوشن و اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش تنظیمات مورد نیاز را انجام می‌دهد.

OneStartInt

اما استفاده از وان‌استارت به تنظیم تصویر پس‌زمینه محدود نشده و می‌توان حتی افکت‌هایی را روی کاشی‌ها اعمال کرد. این اپلیکیشن به‌همراه تعداد کثیری از قابلیت‌ها بصورت رایگان در اختیار کاربران ویندوزفون قرار گرفته است و تنها تعداد معدودی از امکانات و قابلیت‌های حرفه‌ای از طریق فروش از داخل اپلیکیشن قابل خریداری است.

وبلاگ نوکیا نیز در توصیف این اپلیکیشن امکان تکرار دو صفحه‌ی Home با استفاده از این اپلیکیشن را غیرممکن خوانده است، چراکه امکانات این اپلیکیشن تنوع بسیار بالایی را برای کاربران ویندوزفون فراهم کرده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات