زوم‌اَپ: Boxer اپلیکیشنی برای مدیریت ایمیل و لیست‌کاری

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها کمتر کسی را می‌توان یافت که حداقل یک حساب کاربری ایمیل نداشته باشد. بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرش نصب شده روی گوشی امکانات چندانی را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد که نتیجه‌ی آن استفاده از اپلیکیشن‌های دیگری توسط کاربران است. با زوم‌اپ امروز باشید تا اپلیکیشن Boxer را که یک اپلیکیشن برای مدیریت ایمیل‌ها در کنار تنظیم لیست‌کاری است، آشنا شویم.
تبلیغات

همانطور که گفتیم Boxer یک اپلیکیشن ساده برای مدریریت ایمیل‌ها نیست و کمپانی توسعه‌‌دهنده‌ی این اپلیکیشن سعی کرده تا این اپلیکیشن را به ایجاد امکاناتی به یک ابزار برای مدیریت لیست کاری نیز تبدیل کند. با استفاده از این امکان کاربران قادرند تنها با چند لمس ساده ایمیل‌های مورد نظر خود را به لیست‌های کاری انتقال دهند.

BoxerInt

طراحی این اپلیکیشن بسیار استادانه صورت گرفته که در این بین سهولت استفاده از اپلیکیشن نیز مدنظر قرار داشته، چراکه با یک کشیدن ساده می‌توان گزینه‌هایی چون delete/archive/trash/spam را پیش‌روی خود دید و برای مدیریت ایمیل‌ها از آنها استفاده کرد. ضمناً باکسر از سرویس‌های دخیره‌ی ابری چون دراپ‌باکس و باکس نیز پشتیبانی می‌کند که این قابلیت به‌معنای امکان اتچ کردن فایل‌هایی است که در این سرویس‌های ذخیره‌ی ابری قرار دارند.

باکسر از حساب‌های کاربری جیمیل، آتلوک، یاهو، اکسچنج مایکروسافت، هات‌میل، آی‌کلاد، AOL، آفیس ۳۶۵ و انواع حساب‌ها‌ی کاربری IMAP و POP3 پشتیبانی می‌کند.

لینک دانلود

این اپلیکیشن برای کاربران اندروید رایگان است در حالی که کاربران iOS باید مبلغی ۹.۹۹ دلاری برای استفاده از آن پرداخت کنند، هرچند کاربران اندروید نیز برای استفاده از تمامی قابلیت‌های این اپلیکیشن، چون پیغام‌های قابل تنظیم پیش‌فرض برای پاسخ سریع و شماری دیگر از امکانات باید همین مبلغ را پرداخت کنند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات