زوم‌اَپ: Rove دفترچه خاطراتی مدرن و خودکار

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
داشتن دفترچه خاطرات و نوشتن اتفاقات روزمره در آن کاری بس دلنشین است. ذهن ما انسان‌ها هر چقدر هم که قوی باشد، فراموش‌کار است و با بالا رفتن سن خاطرات به مرور فراموش می‌شوند. اما در دنیای پرمشغله ما نوشتن خاطرات نه تنها کمی دشوار است، بلکه نگهداری از دفترچه‌های کاغذی نیز ریسک بزرگی دارد. Rove یک اپلیکیشن ثبت خاطرات است که به صورت خودکار عمل می‌کند.
تبلیغات

هم‌اکنون اپلیکیشن‌ها و ابزارهای مشابه Rove فراوانند. اگر به یاد داشته باشید در بررسی اسمارت‌بند سونی، به اپلیکیشن Lifelog که به همراه اسمارت‌بند کار می‌کرد اشاره کردیم و گفتیم که با استفاده از آن می‌توانید همه خاطرات و فعالیت‌های خود را ثبت کنید. Rove اما دنیایی متفاوت است. نه نیازی به اسمارت‌بند دارد، نه خیلی روی فعالیت های ورزشی شما تمرکز دارد. صبح از منزل خارج شده، یه محل کار، دانشگاه یا مدرسه‌تان می‌روید، ظهر نهار می‌خورید و بعد از ظهر به همراه دوستانتان به تفریح می‌پردازید تا این که شب شود و به رختخواب بروید. در همین لحظه تلفن خود را برمی‌دارید و اپلیکیشن Rove را اجرا می‌کنید. چیزی که می‌بینید بسیار لذت‌بخش است. تمام اتفاقات روز ثبت شده. این که کی با چه وسیله‌ای به کجا رفته‌اید، ناهار را در کدام رستوران میل کرده‌اید، عکس‌هایی که با دوستانتان در هنگام تفریح و گردش گرفته‌اید، کدام کافه رفته‌اید، کی به خانه‌تان بازگشته‌اید و... .

zoomapp-rove-1

اگر بخواهید می‌توانید خودتان نیز نوشته‌ها یا خاطرات کوتاهی را به بخش‌های مختلف آن اضافه کنید. همه چیز به سادگی صورت می‌پذیرد و کار دشواری نخواهید داشت. حتی می‌توانید حال خود را در وضعیت‌های مختلف یادداشت کنید تا ثبت شود.

Rove یک دفترچه خاطرات چندرسانه‌ای تعاملی است. هنگام مرور خاطرات روزانه، یک تایم‌لاین را مشاهده می‌کنید که با مرور آن می‌بینید که در ساعات مختلف روز به چه کارهایی پرداخته‌اید و عکس‌هایتان را در چه لحظه‌ای و در کجا گرفته‌اید.

zoomapp-rove-2

این اپلیکیشن را روی تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفون خود نصب کنید و چند روزی از آن استفاده کنید. احتمالا دیگر به آن معتاد شده و دوست ندارید از روی تلفن‌تان حذفش کنید. تنها دلیلی که می‌تواند شما را قانع کند که از آن دل بکنید، این است که آنقدر استفاده روزانه‌تان از تلفن بالا باشد که نخواهید یک اپلیکیشن نسبتا باتری‌خور دیگر را روی دستگاه‌تان نصب کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات