زوم‌اَپ: با Siatkówka MŚ Polska 2014 جام‌جهانی والیبال را از پنجره‌ی اندروید و به زبان لهستانی تعقیب کنید

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ۳ روز پیش در کشور لهستان آغاز شده است. بدین منظور در بخش زوم‌اَپ به معرفی اپلیکیشن رسمی این مسابقات پرداختیم که متاسفانه فقط برای iOS منتشر شده است. در ادامه برای بهره‌مندی کاربران ویندوزفون نیز اپلیکیشن غیررسمی با کاربری مشابهی را برای ویندوزفون معرفی کردیم و هم اکنون طبق وعده‌ای که داده بودیم، اپلیکیشن غیررسمی دیگری را برای اندروید معرفی می‌کنیم.
تبلیغات

برخلاف دو اپلیکیشن پیشین معرفی شده که یکی رسمی و دیگری غیررسمی بوده و به‌ترتیب برای iOS و ویندوزفون در اختیار کاربران قرار گرفته، حال به معرفی اپلیکیشن مشابهی برای اندروید می‌پردازیم، هرچند این اپلیکیشن تفاوت عمده‌ای را در مقایسه با دو اپلیکیشن پیشین دارد و آن زبان پیش‌فرض و تنها زبان این اپلییکشن است که لهستانی است!

PolskaInt

شاید درصد بسیار پایینی از مخاطبین زومیت به زبان لهستانی آشنا باشند، از این‌ رو فقط می‌توان از بخش اخبار موجود به تماشای تصاویر موجود نشست، اما با کمی کنکاش می‌توان با قسمت‌های مختلف این اپلیکیشن آشنا شده و از اطلاعات موجود استفاده کرد. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به نتایج مسابقات زنده و برگزار شده و همچنین جدول رده‌بندی مسابقات در گروه‌های مختلف و همچنین دورهای بعدی اشاره کرد.

در صورتی که این اپلیکیشن را فرصتی برای یادگیری زبان لهستانی می‌دانید، پس بهتر است از اطلاعات موجود در مورد تورنمنت، جایزه‌ی آن و همچنین شهرهای میزبان بازی‌های در این اپلیکیشن استفاده نمایید. همچنین این اپلیکیشن علاوه بر اطلاعات جانبی، محل ورزشگاه محل هر بازی را با استفاده از گوگل مپس پیش‌روی کاربر قرار می‌دهد.

 

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات