زوم‌اَپ: با Fresh Paint خلاقیت خود را روی بوم مجازی پیاده کنید

جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمتر کسی است که با دنیای کامپیوتر آشنا باشد و نرم‌افزار Paint در ویندوز مایکروسافت را نشناسد. این کمپانی نرم‌افزاری پس از تغییرات در سیستم‌عامل خود، نسخه‌ای از این نرم‌افزار را برای ویندوزفون و ویندوز ۸ ارائه کرد که Fresh Paint نام دارد و در کنار پشتیبانی از صفحه‌ی نمایش لمسی، قابلیت‌های زیاد دیگری را ارائه می‌کند.
تبلیغات

اپلیکیشن Fresh Paint علاوه بر داشتن قابلیت برای نقاشی کردن، امکان ویرایش تصاویر واقعی و تبدیل آن‌ها به تصاویر شبیه به نقاشی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک تصویر را در اپلیکیشن خود باز کرده و سپس با استفاده از فیلتر‌های موجود تصویر مورد نظر را ویرایش کنید. همچنین می‌توان با استفاده از اپلیکیشن دوربین ویندوزفون به این فیلترها دسترسی پیدا کرد.

FreshPaintInt

مایکروسافت امکان اشتراک‌گذاری تصاویر و آثار هنری خلق شده را نیز از طریق پیام‌متنی و ایمیل فراهم آورده است. همچنین می‌توان تمامی آثار خلق شده را در وان‌درایو نیز ذخیره کرد و با استفاده از نسخه‌ی ویندوز ۸ این اپلیکیشن و وان‌درایو در پی‌سی ویندوزی، به تصاویر موجود دسترسی یافته و کار ویرایش را در PC ادامه داد. این اپلیکیشن را می‌توان بصورت رایگان از فروشگاه ویندوزفون برای ابزار‌های ویندوزفونی با در اختیار داشتن حافظه‌ی رم ۱ گیگابایتی دانلود کرد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات