زوم‌اَپ: Photo Sphere Camera، اپلیکیشن عکاسی گوگل برای iOS

پنج‌شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل اخیراً اقدام به انتشار اپلیکیشن Photo Sphere Camera برای کاربران iOS کرده است که با استفاده از آن می‌توانند تصاویری ۳۶۰ درجه را از محیط اطراف خود ثبت نموده و سپس این تصاویر را در گوگل مپز یا فیس‌بوک به اشتراک گذارند. این اپلیکیشن در واقع افزونه‌ای است که پیش‌تر گوگل آن را در اندروید و برای محصولات سری نکسوس خود در اختیار کاربران قرار داده بود.
تبلیغات

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید در مکان مورد نظر خود ایستاده و با چرخاندن تلفن‌هوشمند خود تصاویر ۳۶۰ را ثبت کنید. همانطور که می‌دانید اپلیکیشن‌های مختلفی برای ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه وجود دارند و هر یک به‌خوبی از عهده‌ی این کار برمی‌آیند، اما اپلیکیشن منتشر شده توسط گوگل وجه تمایزی دارد و آن قابلیت حرکت دوربین در تمامی جهات و نه فقط به سمت راست و چپ است، یعنی با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان علاوه بر حرکت دوربین به سمت راست یا چپ، آن را به سمت بالا یا پایین نیز هدایت کرد و همین ویژگی تصاویر ثبت شده را بسیار زیباتر و گویاتر و البته متفاوت‌تر می‌سازد.

PhotoSphereCameraInt

یقیناً اصلی‌ترین هدف از ارائه‌ی اپلیکیشن مورد نظر، دریافت اطلاعات از جانب کاربرانی است که بهترین منابع برای گردآوری اطلاعات و تصاویر هستند، چراکه قابلیت اشتراک‌گذاری تصاویر ثبت شده در گوگل‌مپز مخازن تصاویر در این نقشه را قوی‌تر و جامع‌تر می‌سازد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات