زوم‌اَپ: Pixlr Express، ابزاری قدرتمند برای ویرایش تصویر در تبلت و تلفن هوشمند

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپلیکیشن‌های فراوانی برای ویرایش عکس در ابزارهای هوشمند وجود دارند که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. اما من همیشه از Pixlr استفاده می‌کنم. ابزاری قدرتمند، با رابط کاربری ساده و زیبا که در آن سردرگم نمی‌شوید. با زوم‌اپ امروز همراهمان باشید.
تبلیغات

عناوین اپلیکیشن‌ها و ابزارهای ویرایش عکس در مارکت‌ پلتفرم‌های مختلف تلفن هوشمند و تبلت کم نیستند. در واقع به خاطر نمایشگر لمسی گجت‌های قابل حمل جدید، کاربران نیز علاقه بسیاری به استفاده از اپ‌های ویرایش عکس پیدا کرده‌اند. Photoshop Express یا Aviary از اپلیکیشن‌های قدرتمند ویرایش تصویر در تلفن‌های هوشمند هستند. اما امروز می‌خواهیم یکی از بهترین اپ‌های این حوزه را به شما معرفی کنیم: Pixlr Express؛ اپلیکیشنی قدرتمند و محبوب کمپانی معروف Autodesk که آنقدر قابلیت‌های جذابی دارد که کمپانی سونی ان را به یکی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض رابط کاربری تلفن‌ها و تبلت‌های خود تبدیل کرده است.

zoomapp-pixlr-2

مهم‌ترین ویژگی این اپلیکیشن این است که همچون آچار فرانسه همه کاری برایتان انجام می‌دهد. مثلا فرض کنید عکسی گرفته‌اید که رنگ‌ها در آن چندان جذاب به نظر نمی‌رسند. راه حل چیست؟ کافی است به Pixlr بروید و گزینه Auto Fix را بزنید تا با افزایش کنتراست و غلظت رنگ‌ها به آنچه مطلوب‌تان است برسید. اگر باز هم مطلوب نبود، همه مولفه‌ها از جمله کنتراست، روشنایی، غلظت رنگ‌ها، Hue و... را می‌توانید به صورت دستی تنظیم کنید. یا مثلا می‌خواهید کولاژی از تصاویر روی تلفن‌تان بسازید. بار هم راه حل شما استفاده از همین اپلیکیشن است که با استفاده از آن نه تنها می‌توانید کولاژهایی با ترتیب و شکل و شمایل متنوعی بسازید بلکه در انتها امکان انتحاب یک قاب زیبا برای تصویر یا کولاژتان نیز در اختیارتان خواهد بود. فرض کنید می‌خواهید پوستری آماتور را تنها در چند دقیقه آماده کنید. با استفاده از لیست بلندبالای افکت‌ها و لایه‌های مختلف و تنظیمات متنوع و حتی امکان نوشتن متون در فونت‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید این کار را با استفاده از Pixlr Express انجام دهید. تنها چیزی که لازم دارید کمی خلاقیت است.

zoomapp-pixlr-1

این ابزار نه تنها می‌تواند تصاویر لحظات خوش زندگی شما را زیباتر و دوست داشتنی‌تر کند، بلکه می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم هم بکند. به خاطر داشتن افکت‌ها، لایه‌ها، فریم‌ها، تنظیمات و قابلیت‌های بسیار متنوع این اپلیکیشن و البته رابط کاربری بسیار ساده‌اش بسیاری از افراد جذب آن شده و مشغول به اجرای ایده‌های خود می‌شوند و نمی‌فهمند کی زمان گذشت!

این اپلیکیشن برای اندروید، آیفون و آیپد ارایه شده و کاربران سیستم‌عامل یا مرورگر کروم نیز می‌توانند آن را از فروشگاه اپلیکیشن کروم دانلود کنند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات