اینستاگرام اپلیکیشن Hyperlapse را برای اشتراک‌گذاری ویدئوهایی کوتاه منتشر کرد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد فیس‌بوک در نظر دارد تا انتشار ویدئو‌ها در اینستاگرام را جذاب‌تر از پیش نماید، چراکه دیروز اپلیکیشنی را در اپ‌استور با نام Hyperlapse منتشر کرده که امکان ضبط و ایجاد افکت‌ها و ضبط ویدئوهای سینمایی موسوم به Time Lapses یا ویدئوهای زمان‌گریز را ممکن می‌کند.
تبلیغات

این روزها اینستاگرام علاوه بر محلی که کاربران در آن به انتشار تصاویر خود می‌پردازند، محلی برای اشتراک‌گذاری ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای شده است. اپلیکیشن Haperlapse نیز به این منظور و برای تولید ویدئوهای Time Lapses حتی در حال حرکت توسعه یافته است. فناوری لرزش‌گیر داخلی در این اپلیکیشن چنین امکانی را فراهم آورده است. پس از ضبط ویدئو توسط این اپلیکیشن می‌توان براحتی سرعت پخش آن را از 1x تا 12x تعیین کرد.

رابط‌کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است و تنها تنظیمات آن مربوط به سرعت فیلم‌برداری است. هم‌اکنون ایسنتاگرام این اپلیکیشن را فقط برای iOS منتشر کرده که از این‌رو تنها کاربران آیفون‌ها و آیپد‌های اپل می‌توانند از آن استفاده کنند. فیس‌بوک از ارائه‌ی این اپلیکیشن برای اندروید نیز خبر داده، اما هنوز زمان دقیق انتشار این اپلیکیشن در دست نیست.

Hyperlapse یک اپلیکیشن یا سرویس اجتماعی مستقل نبوده و تنها اپلیکیشنی است که امکان ایجاد ویدئوها و اشتراک‌گذاری آن‌ها از طریق فیس‌بوک یا اینستاگرام را در اختیار کاربران این شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دهد.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از مجموع چند ویدئوی تولید شده توسط این اپلیکیشن را به نظاره بنشینید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات