زوم‌اَپ: LogosQuiz، بازی مفرحی برای آشنایی با لوگوی کمپانی‌ها

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
لوگو یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها برای بازاریابی، تبلیغات و شناخته شدن کمپانی‌ها است. امروزه زندگی روزانه‌ی انسان‌ها مملو از لوگوهایی است که در اینترنت، تلویزیون، بیلبوردهای تبلیغاتی یا ابزار‌های مصرفی همچون خودروها، تلفن‌های‌هوشمند و البسه مشاهده می‌شوند. در صورتی که می‌خواهید معلومات خود در مورد لوگوها را به چالش بکشید، LogosQuiz، یک بازی مفرح و جذاب برای شما خواهد بود.
تبلیغات

همانطور که گفتیم این روزها زندگی انسان‌ها مملو از خودنمایی لوگوها است، بطوریکه نمی‌توان ثانیه‌ای از زندگی خود را بدون دیدن یک لوگو تصور کرد، چراکه همه‌ی ابزار‌های مصرفی برچسب یا نام و نشانی از تولیدکننده را به‌همراه دارند، البته باید تبلیغات و آگهی‌های تلویزیونی، اینترنتی و شهری را نیز اضافه کنیم. LogosQuiz یک بازی فکری محبوب است که با نمایش بخشی از لوگو، نام کمپانی صاحب لوگو را مورد سوال قرار می‌دهد. شاید جالب باشد بدانید که این بازی ۳۰ میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است! در این بازی بیش از ۱۰۰۰ لوگو از کمپانی‌های مختلف جمع آوری شده است.

LogosQuizInt

با انجام بازی و پاسخ صحیح به لوگوهای نمایش داده شده، سکه‌هایی را به‌عنوان جایزه از آن خود می‌کنید که می‌توانید در مراحل بعدی از آن‌ها استفاده کنید، چراکه با گذشت مراحل، جریان بازی سخت‌تر شده و در نتیجه نیاز به راهنمایی‌هایی خواهید داشت که در اینصورت سکه‌ها می‌توانند کمک بزرگی برای شما باشند تا با از دست دادن شماری از آن‌ها، راهنمایی‌هایی را دریافت کنید.

اپلیکیشن LogosQuiz که در زوم‌اپ امروز معرفی کردیم توسط کمپانی AticoD توسعه یافته است. AticoD این بازی را فقط برای اندروید و iOS‌ توسعه داده و نمی‌توان نسخه‌ای از آن را در فروشگاه ویندوزفون یافت. اما نسخه‌های مشابه این بازی در ویندوزفون استور نیز وجود دارند که می‌توانید برای نصب یکی از آن‌ها به این لینک مراجعه کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات