زوم‌اَپ: با Frontback، نمایی از منظره‌ی روبرویتان را به عکس‌های سلفی‌ خود اضافه کنید

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این روزها عکس‌های سلفی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند، بطوریکه شبکه‌های اجتماعی، مخصوصاً اینستاگرام مملو از چنین تصاویری است؛ اما شاید یکی از نقاط ضعف چنین تصاویری، زاویه‌ی محدود باشد که مخصوصاً در سلفی‌های دسته‌جمعی بیشتر مشهود است. با استفاده از اپلیکیشن Frontback می‌توان تصویری از منظره‌ی روبروی خود را به سلفی‌ها اضافه کنید.
تبلیغات

 جالب است بدانید که داستان پیدایش این اپلیکیشن و ایده‌ی اولیه‌ی آن نیز به‌علت تمایل Fred Della Faille برای ثبت تصاویری از اسکای‌لاین نیویورک به‌همراه تصویری از خود پدیدار شده است. چند ماه پیش از عرضه‌ی این اپلیکیشن، وی در محلی قرار داشته که اسکای‌لاین نیویورک به خوبی در آن نمایان بوده و تصمیم به ثبت یک تصویر و اشتراک‌گذاری آن در اینستاگرام می‌گیرد، اما هدف وی ثبت تصاویری از منظره‌ی مورد نظر به‌همراه تصویر خود بوده که از این‌رو او مجبور به الصاق تصاویر بصورت دستی می‌شود و سپس این تصویر را با هش‌تگ Frontback# در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. چند ماه پس از ثبت این تصویر، اپلیکیشن Frontback‌ در اپ‌استور قرار می‌گیرد. Della Faille‌هم‌اکنون به‌عنوان مدیرعامل کمپانی Checkthis فعالیت می‌کند که اپلیکیشن Frontback‌ نیز از جمله‌ی محصولات آن است.

FrontbackInt

Checkthis نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن را نیز اخیراً روانه‌ی گوگل‌پلی استور کرده است، هرچند باید به وجود قابلیتی مشابهی در تلفن‌های‌هوشمند گلکسی سامسونگ اشاره کرد که با نام Dual Shot می‌توان از آن استفاده کرد.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به‌راحتی تصاویر را در بالا یا پایین قرار داد یا ترتیب قرار گیری را بصورت ردیفی در چپ و راست تنظیم کرد. اضافه کردن متن، هشت‌تگ، تگ کردن افراد و اشتراک‌گذاری مستقیم در شبکه‌های اجتماعی از جمله‌ی قابلیت‌های این اپلیکیشن است. این اپلیکیشن هرچند ایده‌ی ساده‌ای دارد، اما براحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توان تصاویری زیبا و جالب توجه را ثبت کند. یکی از بهترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، ثبت تصاویر از منظره‌ی روبرو و خود در آن واحد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است که fronback را در مقابل برخی از اپلیکیشن‌های ویرایش و چینش تصاویر کاربردی‌تر می‌نماید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات