هم‌گام سازی بهتر و سفارشی‌کردن منو‌ها در تازه‌ترین نسخه از فایرفاکس

جمعه ۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
در تازه ترین نسخه بتا از فایرفاکس روند همگام‌سازی اطلاعات بین ابزارهای مختلف ساده‌تر شده و امکان سفارشی‌کردن بهترمنوها نیز افزوده شده است. اگر از امکان همگام‌سازی فایرفاکس ناامید شده‌اید، این تغییرات ممکن است موجب خوشنودی شما شود.
تبلیغات

در نسخه جدید آزمایشی از فایرفکس به‌نظر می‌رسد که روند ذخیره‌کردن تنظیمات در میان دستگاه‌‌های مختلف ساده‌تر شده است.

ساده‌ شدن چیدمان منوی راه‌اندازی هم‌گام ‌سازی و کم‌شدن مراحل  تنظیمات برای ساخت حساب‌کاربری و همچنین بهبود تجربه کاربری بین دستگاه‌های مختلف، جزء بارزترین ویژگی‌هایی هستند که در نسخه جدید بتا از فایرفاکس نمایان شده‌اند. 

همچنین از طریق منوی جدیدی می‌توان به سفارشی ساختن برخی از منوها پرداخت. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد که با گرفتن و ول‌کردن ویژگی دلخواه، افزونه یا ابزار را در هر جایی از مرورگر که می‌خواهید قرار دهید. از طریق این منو می‌توان به ابزارهایی همچون کپی/ پیست، چاپ، ذخیره‌کردن و غیره دسترسی داشت. علاوه بر این بلافاصله پس از دانلود یک افزونه، می‌توان آن را در این منو اضافه کرد.

اگر تمایل دارید این نسخه بتا را بر روی اندروید، لینوکس، مک، یا ویندوز آزمایش کنید، می‌توانید از طریق این لینک‌ آن‌را دریافت کرده و اطلاعات خود را بین تمام این ابزارها همگام‌ نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات