زوم‌اپ: قیمت گذاری روی گوشی دست دوم شما با اپلیکیشن Swappa Price

سه‌شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
Swappa Price اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که با نصب آن، می‌توانید متوجه شوید که گوشی شما در حال حاضر چقدر ارزش مادی دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

اگر به فکر فروش گوشی خود هستید پیشنهاد می‌کنیم کمی این تصمیم خود را عقب بیندازید و به‌جای پرس و جوی قیمت حدودی گوشی خود از مغازه‌های موبایلی (که معمولاً گوشی شما را 100 الی 200 تومان زیر قیمت می خرند) سری به اپلیکیشن Swappa Price بزنید. این برنامه بعد از مشخص کردن مدل گوشی شما، قیمت نسخه‌ی دست دوم آن را به شما اطلاع خواهد داد و با ارائه ی یک نمودار قیمت که میزان کم و زیاد شدن بهای آن را در زمان های مختلف نمایش می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا قیمتی منصفانه برای گوشی خود تعیین کنید. قیمت‌های موجود در Swappa Price بر اساس آمار و ارقام جهانی شکل گرفته و ماهی یک بار نیز به‌روزرسانی می‌شوند و شما با آگاهی از قیمت جهانی نسخه‌ی دست دوم گوشی‌ها، می‌توانید گوشی خود را همانقدر که واقعا ارزش دارد به فروش برسانید.

Swappa 2

تقریبا می‌توان مطمئن بود که اگر گوشی خود را به یک واسطه بفروشید، او نیز حداقل با 100 هزار تومان سود آن را به مشتریان دیگر خواهد فروخت و در این میان هستند معدود افرادی که اگر گوشی شما تمیز و در حد نو نگه‌داری شده باشد، آن را به اسم یک گوشی نو نیز به مشتری بفروشند. پس پیشنهاد می‌کنیم که فروش گوشی خود به واسطه‌ها مانند مغازه‌های موبایل فروشی را در اولویت‌های آخر خود قرار دهید؛ چرا که طبیعتاً در این میان شخص واسطه سودی را نیز برای خود در نظر خواهد گرفت و همین موضوع باعث می‌شود تا اگر گوشی را مستقیماً به خریدار بفروشید، سودی که قرار است به جیب واسطه برود، برای شما حفظ شود. Swappa Price اپلیکیشنی است که با ارائه‌ی یک قیمت حدودی از گوشی، می‌تواند به شما کمک کند که خودتان روی موبایلتان قیمت بگذارید و به‌دنبال خریدار برای آن باشید. البته که برخلاف برخی اپلیکیشن ها، Swappa Price به بررسی سخت‌افزار یا مشخصات گوشی نمی پردازد و تنها مدل آن را به سرورهای خود ارسال می‌کند و بر اساس آمار جهانی گوشی، نمودار قیمتی آن را به شما نمایش می‌دهد. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات