زوم‌اَپ: ویرایش عکس ها با سبکی متفاوت در اپلیکیشن Superimpose

جمعه ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
Superimpose یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر است که برای پلت‌فرم‌های اندروید و آی‌او‌اس منتشر شده و با نصب آن، می‌توانید علاوه بر تغییرات مختلف در تصاویر، به ترکیب آن‌ها نیز بپردازید. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

 Superimpose یکی از جذاب ترین برنامه‌های ویرایشگر برای اندروید و iOS است که با وجود پولی بودن آن، با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. در این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر مختلف را ویرایش کنید، افکت‌های مختلف را روی آن‌ها اعمال کنید و حتی عکس‌های خود را با دوربری کردن بخش‌های اضافه، به صورت یک لایه‌ی جداگانه تبدیل کرده و روی تصاویر دیگر میکس کنید. رابط کاربری برنامه به صورت فوق العاده ساده و گویا طراحی شده است به طوری که تمامی کارهای ممکن در این اپلیکیشن، تنها با چند لمس قابل انجام خواهند بود و کاربران حتی با کمترین دانش، می‌توانند تنها در عرض چند دقیقه استفاده از این اپلیکیشن را بیاموزند.

sup2

 نحوه‌ی کار اپلیکیشن به این صورت است که بعد از اولین اجرا، باید تصویری که می‌خواهید به عنوان زمینه‌ی عکس نهایی استفاده شود برای مثال یک پس زمینه‌ی برفی را در اپلیکیشن وارد کنید. حال نوبت به عکس دوم است که می‌خواهید بخشی از آن را برش داده و روی تصویر زمینه‌ی ذکر شده قرار دهید. بعد از وارد کرد این عکس با ابزارک‌های مختلفی که در منوی برنامه در اختیارتان قرار گرفته است، بخش‌هایی که قصد حذف آن‌ها را دارید مشخص کنید تا در مرحله‌ی بعد این بخش‌ها به صورت خودکار از تصویر اصلی حذف شود. برای مثال تصور کنید عکسی از خود در یک خیابان شلوغ را به اپلیکیشن وارد کرده اید، به کمک این ابزارک‌ها می‌توانید با انتخاب تمام بخش‌های عکس، تنها عکس خود را باقی گذاشته و آن را روی هر پس زمینه‌ی دلخواهی مانند طبیعت، کوهستان و... قرار دهید. یا در مثالی دیگر می‌توانید همانطور که در تصویر بالا نیز مشخص است، با کمی ابتکار تصاویر خنده داری را به وجود آورده و نتایج را نیز با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات