مزیت خرید دوربین عکاسی از نمایندگی کانن

دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
شرکت کانن بزرگ‌ترین تولیدکننده دوربین‌های عکاسی، فیلم‌برداری و ماشین‌های اداری در سطح جهانی است.
تبلیغات

امروزه در عرصه بازار دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری، برندهای منتوع و فراوانی در حال رقابت برای دراختیارگرفتن این بازار پرطرفدار هستند که در بین آن‌ها، کانن بهترین و پرطرفدارترین و باکیفیت‌ترین محسوب می‌شود که از انواع دوربین عکاسی برای همه کاربران از مبتدی تا حرفه‌ای بهره می‌برد. این شرکت در جای‌جای دنیا نمایندگی‌های معتبر دارد که یکی نمایندگی‌های بزرگ‌ و فعال در کشور ما واقع شده است.

نمایندگی کانن در ایران برای راحتی و مخصوصا اطمینانِ‌خاطر مشتریانش برای خرید مطمئن دوربین عکاسی و لوازم جانبی اصلی تأیید‌شده شرکت کانن تمهیدات مناسبی اندیشیده است که درادامه، به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد؛ اما پیش‌از‌آن، دو سؤال مهم را بررسی می‌کنیم: خرید از نمایندگی کانن چه مزایایی برای کاربر می‌تواند داشته باشد؟ چرا الزاما خرید از نمایندگی کانن همیشه به مشتریان توصیه می‌شود؟

بدیهی است که در وهله اول قیمت مناسب دوربین‌ها و لوازم جانبی آن‌ها در نمایندگی کانن یکی از دلایل اصلی خرید مشتریان از نمایندگی کانن است؛ اما مهم‌تر از آن اصل‌بودن خود دوربین و لوازم درون جعبه، اعم از باتری و شارژر آن است که خریدار باید به آن توجه کند؛ چرا‌که گاه با تعویض لوازم جانبی اصل با لوازم غیراصل برای خریداران مشکلات عدیده‌ای ایجاد شده و این مهم‌ترین دلیل برای الزام خرید از نمایندگی معتبر است.

نمایندگی کانن در ایران این افتخار را دارد که با کادری مجرب و کارآزموده چه در زمینه مشاوره تخصصی خرید دوربین عکاسی و لوازم جانبی آن و چه در زمینه خدمات پس از فروش محصولات کانن (دوربین کانن) به بهترین شکل به‌دنبال جلب رضایت مشتریان وفادارش است. به‌همین‌دلیل، شرکت یادشده برای اطمینانِ‌خاطر مشتریان محصولات کانن را مستقیما با بهترین کیفیت عرضه کرده است. مشتریان می‌توانند هم حضوری و با مراجعه به دفتر فروش شرکت و هم آنلاین و اینترنتی محصولات موردنیازشان را بخرند. این امر می‌تواند باعث خریدی راحت و مطمئن برای مشتریان ساکن تهران و نیز سایر هم‌وطنان عزیز در تمامی نقاط کشور باشد.

خریداران محصولات کانن هنگام خرید غیرحضوری یا حضوری از نمایندگی کانن، از امکان آموزش رایگان نحوه کارکرد محصول خریده‌شده بهرمند می‌شوند. تمامی محصولات در نمایندگی کانن با ۳۶ ماه ضمانت‌نامه شرکتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش اعم از سرویس‌های دوره‌ای رایگان و پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری محصول عرضه می‌شوند. همچنین، مشتریان دوربین کانن و لنز کانن می‌توانند با پرداخت درصد حق بیمه تعیین‌شده، دوربین و لنزشان را زیر پوشش بیمه ۱۵ ماهه شرکت کارآفرین درآورند و از خدمات بیمه شامل ضربه، شکستگی، آب‌خوردگی، آتش‌سوزی و نوسان‌های الکتریکی و الکترونیکی بهره‌مند شوند.

کانن

انواع دوربین‌های کانن

دوربین‌های کانن به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند: ۱. سری Pwershot (کامپکت‌ها)؛ ۲. سری Eos.

سری Powershot (کامپکت‌ها)

دوربین‌های کامپکت یا به‌اصطلاح دوربین‌های خانگی به سه گروه تقسیم می‌شوند: ۱. سری Ixus؛ ۲. سری G؛ ۳. سری Sx.

سری Ixus

ابعاد دوربین‌های Ixus کوچک و ظریفی است و حتی قابلیت قرار‌دادن در جیب را هم دارند. دوربین‌های Ixus از کیفیت درخورتوجهی برخوردار نیستند و زوم متوسطی دارند؛ ازاین‌رو، جزو دوربین‌های ارزان‌ جهان است و بیشتر برای مصارف سازمانی و اداری برای ثبت پروژه‌های عمرانی استفاده می‌شوند.

سری Sx

ابعاد دوربین‌های سری Sx کوچک و قدرت زوم اپتیکالشان زیاد است و از کیفیت مناسبی برخوردار هستند و بیشتر برای مصارف خانگی و شرکتی استفاده می‌شوند. دوربین‌های کامپکت امکانات کمتری از مدل‌های پیشرفته دارند؛ به‌همین‌دلیل، آن‌ها را همیشه با قیمت‌های مناسب‌تری می‌توانید تهیه کنید. اگر به‌دنبال عکاسی از سوژه‌ها با فاصله زیادی هستید یا در عکاسی زوم برایتان درمقایسه‌با کیفیت مهم‌تر است‌، دوربین‌های کامپکت بهترین گزینه برای شما هستند. دوربین‌های کامپکت لنز ثابت دارند و امکان ارتقای دوربین با تعویض لنز وجود ندارد؛ ازاین‌رو، برای مصارف پیشرفته و حرفه‌ای استفاده نمی‌شوند.

سری G

ابعاد دوربین‌های سری G از سری Eos‌ها نسبتا کوچک‌تر است و قدرت زوم متوسطی دارند. دوربین‌های سری G عموما از لنز‌هایی با f2/8 برخوردار هستند که این خود باعث شارپنسی چشمگیر این دوربین‌ها درمقایسه‌با سری‌های دیگر هستند. دوربین‌های سری G قابلیت تعویض لنز را ندارند؛ به‌همین‌دلیل، قیمتشان درمقایسه‌با دوربین‌های هم‌رده‌ی خود در گروه Dslr‌ها بسیار مناسب‌تر است. دوربین‌های سری G برای مصارف خانگی و عکاسی با کیفیت و دقت زیاد فوق‌العاده هستند؛ به‌طوری‌که اکثر عکاسان حرفه‌ای کنار تمام دوربین‌ها و تجهیزاتشان، یک دوربین سری G به‌‌دلیل ابعاد کم و کیفیت رضایت‌بخشش همراه دارند.

کانن

دوربین‌های سری Eos

دوربین‌های سری Eos به دو گروه تقسیم‌بندی می‌شوند: ۱. سری Dslr؛ ۲. سری M.

سری Dslr

دوربین‌هایی حرفه‌ای هستند که از امکانات زیاد و کیفیت عالی و قابلیت تعویض لنز بهره می‌برند و می‌توانید به‌مرور‌زمان با تغییر لنز، کیفیت عکس‌هایتان را افزایش دهید. دوربین‌های Dslr به‌دلیل امکانات و کیفیت راضی‌کننده‌شان برای مصارف خانگی و حرفه‌ای اعم از عکاسی آتلیه‌ای، صنعتی، مدلینگ، آزمایشگاهی و اسپرت کاربرد دارند و به‌دلیل داشتن مود منوآل (M) برای مصارف آموزشی بهترین گزینه هستند. دوربین‌های Dslr همواره به‌‌دلیل بهره‌مندی از به‌روزترین فرمت‌های فیلم‌برداری و بهترین کیفیت ضبط در صنعت سینما و مستند‌ها به‌کار می‌روند.

سری M

دوربین‌هایی با کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری عالی هستند و از قابلیت تعویض لنز برخوردار هستند. ابعاد و وزن این سری از سری Dslr بسیار سبک‌تر است. دوربین‌های سری M فاقد آینه هستند و همین امر باعث بهتر‌شدن پردازنده دوربین و درنتیجه افزایش دامنه ایزو (حساسیت حسگر) و ثبت عکس‌های با‌کیفیت‌تر در نور کم می‌شود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، دوربین‌ها به‌سمت بدون آینه شدن پیش می‌روند و در‌حال‌حاضر تنها ضعف این سری، کمبود تنوع لنز و قطعات سخت‌افزاری در بازار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات