سنیتایزر دستگاه ضدعفونی‌ کننده خانگی

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
امروزه استفاده از تلفن همراه به‌عنوان یک وسیله ضروری در زندگی روزمره بشر پذیرفته‌شده و میزان استفاده از آن به‌واسطه کاربردهای متنوع و مختلف آن روزبه‌روز افزایش می‌یابد. میزان نوموفوبیا یا همان ترس از جدا شدن از تلفن همراه ۶۶ درصد گزارش‌شده، در حالی که این آمار در سه سال گذشته ۵۳ درصد بوده است.
تبلیغات

این گزارش حاکی است که ۷۰ درصد از خانم‌ها از دور بودن از موبایل خود هراس دارند و ۶۶ درصد از مردم قبل از خواب حتماً موبایل خود را چک می‌کنند. میزان نوموفوبیا در بین سنین ۲۴-۱۸ سال ۷۷ درصد گزارش شده و ۷۲ درصد از مردم جهان نمی‌توانند بیش از۱۵۰ سانتی‌متر مربع از موبایل خود فاصله داشته باشند.

از طرف دیگر دانشمندان میزان آلودگی تلفن همراه را به‌مراتب آلوده‌تر از کثیف‌ترین سطوح اطراف محل زیست انسان یعنی توالت گزارش کرده‌اند. همه این‌ها اهمیت تمیز کردن تلفن همراه را صدچندان کرده است. اما از آنجا که این وسیله الکترونیکی قابل شستشو نیست و دستمال‌ها یا اسپری‌های معرفی‌شده برابر تحقیقات به‌عمل‌آمده اثربخشی چندانی را از خود نشان نداده‌اند، بنابراین استفاده از اشعه UV یا ماوراءبنفش به کمک میکروب‌کشی تلفن همراه آمده است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در سایت سنیتایزر به‌تازگی دستگاهی بانام سنیتایزر تلفن همراه معرفی‌ شده است که با کمترین ضرر قادر به از بین بردن آلودگی‌های تلفن همراه است.

این دستگاه با تابش اشعه ماوراءبنفش یا همان uv-c با طول‌موج۲۵۳ نانومتر در مدت ۶ دقیقه باعث از بین بردن میکروب‌ها به میزان ۹۹.۹ درصد می‌شود.

دستگاه سنیتایزر به‌گونه‌ای طراحی‌شده که علاوه بر تلفن همراه وسایلی نظیر ساعت مچی، عینک، سمعک، سکه و... را می‌تواند ضدعفونی کند.

قابلیت شارژ تلفن همراه نیز یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه است. در همین زمینه پیش‌بینی می‌شود به دلیل نگرانی جامعه در خصوص آلودگی‌های تلفن همراه، دستگاه سنیتایزر، جایگزین شارژرهای فعلی شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت سنیتایزر مراجعه کنید.

www.sanitizer.ir 02166400064

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات