سرانجام شیائومی به ایران آمد

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
شیائومی برند معتبر و موفق چینی که با رشد خارق‌العاده‌ای در حال پیشرفت در بازارهای مختلف جهانی است، رسما وارد بازار ایران شد .
تبلیغات

معرفی شیائومی

شیائومی برند درجه‌یک چینی است که از سال ۲۰۱۰ تاکنون در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی باکیفیت فعالیت می‌کند. آنچه شیائومی را از سایر رقبا متمایز می‌کند کیفیت بسیار بالا و درعین‌حال قیمت پایین این محصولات است. این موضوع باعث شده است در همین مدت کوتاه فعالیت به رقیبی جدی برای برندهای رقیب در سراسر دنیا تبدیل شود. LEI JUN مدیرعامل شیائومی معتقد است با فروش مستقیم و بدون واسطه می‌توان گام بلندی در راستای کاهش قیمت نهایی محصول و رضایت مشتری برداشت و این رویه تا به امروز موفقیت‌های زیادی را برای شیائومی به ارمغان آورده است؛ به‌طوری‌که در سال ۲۰۱۵شیائومی بیش از ۷۵ میلیون گوشی هوشمند در شرق آسیا، امریکای جنوبی و قسمتی از اروپا به فروش رسانده است.

طبق برنامه شیائومی در سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را سطح جهانی گسترش خواهد داد و یکی از مهم‌ترین بازارهایی که به‌طور رسمی از ژانویه ۲۰۱۶به آن واردشده است بازار خاورمیانه و شمال افریقا است. و مراسم معارفه برند در خاورمیانه در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۶ در شهر دبی برپا و اعلام شد که شرکت اسوشید تجارت نماینده انحصاری تمام محصولات شیائومی در ایران است .

شرکت اسوشید تجارت

شرکت اسوشید تجارت نماینده انحصاری محصولات شیائومی در ایران، وظیفه‌ی فروش محصولات، اعطای نمایندگی و ارائه‌ی خدمات پس از فروش در ایران را بر عهده دارد .

همایش رونمایی از برند شیائومی در ایران

همایش رونمایی از برند شیائومی با حضور نمایندگان فروش تلفن همراه از سراسر ایران و اصحاب رسانه در تاریخ ۳۰ دی‌ماه در تهران برگزار خواهد شد و در طی مراسم مدیران اسوشید تجارت در مورد برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی خود ایراد سخن خواهند کرد .

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات