معرفی اسپیکر ECOXBT باقدرت مکالمه درون آب

یک‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
ECOSTONE یک اسپیکر قابل‌حمل با پشتیبانی از استاندارد نظامی MIL-810G است که توسط شرکت انفورماتیک‌گستر در ایران عرضه می‌شود. این اسپیکر ضدآب، بر اساس استاندارد IP68 تولیدشده است و در برابر فشارهای فیزیکی مانند سقوط، ضربه یا ارتعاش مقاومت فوق‌العاده‌ای دارد.
تبلیغات

ارتباط ابزارهای همراه با اسپیکر ECOSTONE توسط بلوتوث برقرار می‌شود و باتری ECOSTONE تا ۱۲ ساعت برای پخش صدا و مکالمه دوام دارد. از این باتری می‌توانید به‌عنوان یک پاور بانک نیز استفاده کنید و توسط درگاه USB به شارژ ابزارهای همراه خود بپردازید. این مدل دارای دو بلندگو در جلو و یک ساب‌ووفر در قسمت پشت است.

بدنه‌ی ECOSTONE با برخورداری از استاندارد IP68 در برابر ریزش و حتی غوطه‌وری در مایعات مقاومت کامل دارد و می‌توان از آن در شرایط کاملا نامساعد محیطی استفاده کرد ضمن اینکه بدنه آن برای ایستایی در سطح آب طراحی‌شده است و می‌تواند تا ساعت‌ها روی آب شناور باقی بماند. جالب است بدانید در استاندارد IP68 توانایی مقاومت درون آب در عمق ۳ تا ۳۰۰ متر تعریف‌شده است.

بدنه‌ی این اسپیکر از پلاستیک سخت باضخامت ۱۷ میلی‌متر ساخته‌شده و روی درایورهای ۲.۵ اینچی نیز پوشش استیل ضدزنگ و ضدضربه با شبکه‌‌ای از منافذ ریز قرارگرفته است. به همین دلیل درایور و مگنت اسپیکر نیز ضدآب هستند و اگر توسط مایعات پوشیده شوند صدای آن‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد؛ اما آسیبی به اسپیکر نخواهد رسید. ضمن اینکه طراحی بدنه باهدف شناور ماندن دستگاه در سطح مایعات انجام‌شده است. کافی است موبایل یا پخش‌کننده بلوتوث خود را با ECOSTONE همگام کنید و از صدای شگفت‌انگیز آن زیر دوش حمام لذت ببرید. همچنین ECOSTONE با بهره‌مندی از یک میکروفون درونی، توانایی پاسخ به تماس‌ها از طریق بلوتوث را هم دارد و می‌توانید زمانی که در استخر یا دریا هستید با دوستان خود از درون آب مکالمه کنید.

جنس لاستیک دستگیره و بدنه از نفوذ آب درون دستگاه جلوگیری می‌کند و به‌طور قابل‌توجهی در برابر ضربه و فشار مقاوم است. ECOSTONE برای کار در شرایط بسیار سخت طراحی‌شده است به همین دلیل می‌توانید آن را همراه خود به کمپ‌های تفریحی و ورزشی ببرید و از موسیقی در دمای بالای ۴۰ درجه بیابان تا منفی ۵ درجه در کوهستان لذت ببرید.

بدنه ECOSTONE سرسخت و مقاوم است و کمتر از ۷۰۰ گرم وزن دارد. استفاده از یک فریم فولادی فوق‌العاده محکم در ساختار این مدل، باعث شده تا استحکام چارچوب آن حتی هنگام سقوط از ارتفاع زیاد حفظ شود.

یکی از ویژگی‌های ECOSTONE استفاده از اسپیکرهای ۲۴ وات استریو است. این اسپیکرها شامل دو درایور ۲.۵ اینچ هرکدام با حجم صدای حقیقی ۱۲ وات RMS هستند و می‌توانند صدایی شفاف و خالص را منتشر کنند. از دیگر مشخصات این اسپیکرها می‌توان به نرخ سیگنال به نویز 88 dB و مقاومت ۴ اهم اشاره کرد. دامنه فرکانسی آن‌ها نیز از ۱۲۵ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز گسترده است. ارتباط این مدل علاوه بر ورودی صوتی با جک ۳.۵ میلی‌متری، از طریق بلوتوث و با استفاده از استاندارد A2DP انجام می‌شود.

باتری لیتیومی ECOSTONE از نوع ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعت با ولتاژ ۳.۷ است و می‌تواند بیش از ۱۲ ساعت با حجم صدای ۷۵ درصد عملکرد کامل پخش صدا و مکالمه تلفنی از طریق بلوتوث را تضمین کند و برای شارژ آن به ۳ ساعت زمان نیاز دارید.

در بخش فوقانی این مدل می‌توانید دکمه‌های پاور، چراغ‌قوه و بلوتوث را مشاهده کنید که در کنار چراغ‌های‌ نمایش‌دهنده وضعیت باتری قرارگرفته‌اند. یک کلید مخصوص برای پاسخ به تماس‌ها نیز در سوی دیگر قرار داده‌شده و امکان کنترل صدا و موزیک‌ها نیز از طریق دو کلید مجزا فراهم‌شده است.

پورت‌های این دستگاه شامل یک ورودی صوتی ۳.۵ میلی‌متری همراه با یک درگاه میکرو USB برای شارژ هستند و می‌توانید ابزارهای خود را بااتصال به درگاه جداگانه خروجی USB نوع A شارژ کنید.

شرکت انفورماتیک‌گستر، خدمات پس از فروش این مدل را بر عهده دارد. می‌توانید برای مشاهده قیمت و سایر محصولات شرکت آمریکایی ECOXGEAR مانند مدل‌های pebble یا stone از طریق فروشگاه کلاب ورزش اقدام کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات