سورپرایس، راهکار پر بازدید و قدرتمند سورانو

شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
فروشگاه خرده‌فروشی اینترنتی به نام سورانو، با محصولاتی متنوع و همگام با برندهای اصلی دیجیتال جهت عرضه محصولات خود، تصمیم دارد بخش زیادی از هزینه تبلیغات خود رابجای استفاده در بنگاه‌های تبلیغاتی به طور کاملا مستقیم به سبد خرید مشتری‌های خود انتقال دهد، در همین خصوص مدعی است که منفعت تمام مشتریان خود را تضمین کرده است.
تبلیغات

استراتژی جدید سورانو سرویسی ارزشمند به نام سورپرایس است که قرعه کشی در آن هیچ نقشی ندارد و تمام مشتریان در آن سهیم هستند. در سورپرایس تلاش شده است رضایت و منفعت مشتری نه در قالب یک شعار تجاری بلکه به معنای واقعی در نظر گرفته شود .

حال سورپرایس چیست وعملکرد آن چگونه است ؟

مدل‌های سورپرایس:

انتخاب دست شماست! خودتان قیمت پیشنهاد می‌دهید!

روش کار خیلی ساده است کالاهای مختلفی در۳ بخش سورپرایس در وب سایت سورانو به نمایش گذاشته می شود (بعضی از کالاها در بخش ۲۴ ساعته، برخی در بخش ۷ روزه و کالاهایی با ارزش بالاتر در بخش ۳۰ روزه) مشخصات و قیمت محصولات در وبسایت سورانو کاملا مشخص است.

شرکت کننده‌های سورپرایس مبلغ‌های پیشنهادی خود را برای کالاهای سورپرایس ثبت می‌کنند هر مبلغی قابل ثبت است. ( از1 تومان تا N تومان) بعد از پایان بازه زمانی مشخص شده برای آن کالا در بخش سورپرایس نرم افزار وبسایت سورانو به طور اتوماتیک مبالغ پیشنهادی ثبت شده برای آن محصول مشخص را بررسی کرده و تمامی رقم های پیشنهادی غیر تکراری را در نظر خواهد گرفت و در بین این مبالغ غیر تکراری , کمترین رقم ( مبلغ ) را به عنوان برنده انتخاب خواهد کرد و شخص پیشنهاد دهنده رقم برنده, محصول را با همان رقم پیشنهادی خود خواهد خرید.

برای مثال تلفن همراهی را در نظر بگیریدکه چند نفر قیمت ۲۰ تومان ( معادل دویست ریال ) و دو نفر قیمت ۸۵ تومان ( معادل هشتصد و پنجاه ریال ) و فقط یک نفر مبلغ ۱۴۵ تومان معادل ( هزار و چهارصد و پنجاه ریال ) را پشنهاد داده اند , پس در پایان زمان موبایل به شخصی که قیمت ۱۴۵ تومان را پیشنهاد داده‌است و با همان مبلغ ۱۴۵ تومان فروخته می شود، چون در عین این که این مبلغ غیر تکراری است، بین اعداد غیر تکراری کمترین رقم را نیز دارد.صحیح است که فقط یک نفر می تواند به قیمت پیشنهادی خود کالا را خریداری کند ولی مابقی هم سهم دارند. نگران نباشید!

به تمام افراد شرکت کننده به ازای ثبت هر پیشنهاد، مبلغ ۳۰۰۰ تومان در وب سایت سورانو اعتبار داده خواهد شد که می توانند در خرید از وب سایت سورانو از آن استفاده کنند و به همان مبلغ بر روی فاکتور خود تخفیف بگیرند.

باید توجه داشت دقت و آنالیز نباید فراموش شود. زیرا شرکت کننده باید حدس بزند که شرکت کنندگان دیگر ممکن است چه قیمتی را پیشنهاد دهند تا بتواند مبلغی را پیشنهاد دهد که آن مبلغ توسط فرد دیگری ثبت نشده باشد و در عین حال بین تمامی اعداد غیر تکراری کمترین رقم هم باشد.

سورانو با این شیوه خدمت در بخش سورپرایس ثابت کرده نه تنها سود مالی از این قسمت ندارد بلکه به صورت مداوم , هرروز هفته کالاهای ارزشمندی را به مبلغ پیشنهادی خودخریدار به فروش می رساند و بخشی از هزینه تبلیغات را به جیب مشتریان خود منتقل می کند، به طوری که به همه افراد، اعتبار مبلغی جهت خرید کالا ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در سورپرایس می توانید به وب سایت سورانو به نشانی www.soorano.com سر بزنید و همچنین از مناسبت‌های سورانو و نتایج سورپرایس در کانال اینستاگرام سورانو مطلع شوید. کانال رسمی اینستاگرام سورانو ( shop.soorano) است.

• سورانو نامی جدید است و معنی خاصی ندارد.

• SOORPRICE ( سورپرایس ) با کلمه انگلیسی Surprise متفاوت است و برگرفته از دو کلمه سور به معنای جشن و کلمه Price به معنای قیمت است و سورپرایس روشی نوین در حوضه خدمات به مشتری است.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات