فروش ویژه در غرفه محصولات شیائومی در نمایشگاه الکامپ 2015

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی شیائومی اعتقاد دارد کالای با کیفیت نیازی به هزینه بالا ندارد و این اعتقاد را شعار سازمانی خود قرار داده است . با وجود این که تنها ۵ سال از تاسیس این شرکت می گذرد، شیائومی رشد بسیار سریعی داشته و در حال حاضر چهارمین تولید کننده تلفن های هوشمند در جهان است.
تبلیغات

محصولات شیائومی تنها به گوشی‌های هوشمند و تبلت خاتمه خلاصه نمی‌شود بلکه در ساخت تلویزیون امسال رتبه اول فروش در چین را از سامسونگ ربود و به خود اختصاص داد. شیائومی همچنین در عرضه محصولات هوشمند خانگی و لوازم جانبی کالاهای بسیار با کیفیت و خوش‌قیمتی دارد که از جمله آنها می‌توان به پاوربانک‌های شیائومی و دستبند سلامتی این شرکت اشاره کرد.

شیائومی به واسطه کالاهای باکیفیت ، بسته‌بندی بسیار خوب، داشتن اپلیکیشن‌های مخصوص خود و رابط کاربری اختصاص اندروید و داشتن مدیری که طرفداران آن شیفته شخصیتش هستند معروف به اپل چینی شده است. این شهرت تنها در چین نیست و حالا که شیائومی وارد بازار هند ، اندونزی و برزیل شده، اکنون در آمریکا و اروپا هم طرفداران بسیار متعصبی دارد.

مدت طولانی نیست که محصولات شیائومی به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و این برند ابتدا با پاوربانک‌ها و دستبند سلامتی به بازار ایران وارد شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. این استقبال باعث شد که دیگر کالاهای این برند به بازار ایران وارد شوند. ولی نگرانی مصرف کنندگان ایرانی تنها به نداشتن گارانتی در ایران محدود نشده و نگرانی مهم‌تر مصرف کننده اطمینان از خرید کالای اصل بوده است. با توجه به کیفیت و محبوبیتی که شیائومی در سطح جهانی دارد، تعدادی از کالاهای این شرکت به صورت تقلبی تولید می‌شود و با ظاهر و برند شیائومی به فروش می رسد که این مشکل محدود به ایران نیست و به وفور کالای غیراصل شیائومی در چین هم یافت می‌شود.

شیائومی

شرکت می همراه زیر مجموعه شرکت رایانه همراه است که خدمات تخصصی گارانتی محصولات شیائومی را ارائه می‌دهد. شرکت می همراه تنها شرکت در ایران است که گارانتی رسمی محصولات شیائومی را ارائه می‌دهد و از نظر سطح کیفی گارانتی، استانداردهای شرکت سازنده را دارد. می همراه یک سال گارانتی تعویض برای محصولات شیائومی ارائه می دهد و این بدین معنا است که کالای گارانتی شده در صورت خرابی نهایتا پس از ۲۴ ساعت زمان برای تشخیص ایراد کالا، تعویض می‌شود. در گارانتی می‌همراه نیازی به صبر کردن برای تعمیر وجود ندارد و در صورت وجود هر ایرادی در دستگاه کالای خریداری شده توسط مشتری به سرعت تعویض می‌شود و در اختیار وی قرار می‌گیرد.

شرکت می همراه فروش مستقیم به مصرف کننده ندارد و مصرف کننده می تواند از نمایندگان فروش و همچنین فروشگاه‌های اینترنتی کالای اصلی با گارانتی اصلی می همراه را بخرد.

امسال شرکت می همراه جشنواره فروش محصولات شیائومی را در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۵ در سالن ۳۸ برگزار کرده و تا ۵۰ درصد تخفیف برای محصولاتش ارائه می‌دهد. بازدیدکنندگان می توانند در این غرفه از جدیدترین محصولات شیائومی از جمله اسکوتر بالانس بازدید کنند و همزمان از تخفیف استفاده کنند. همچنین علاقمندانی که امکان حضور در نمایشگاه الکامپ را ندارند می توانند در فروشگاه اینترنتی رایانه همراه از این تخفیف استفاده کنند و خرید خود را توسط ارسال اکسپرس در تهران و پست پیشتاز در شهرستان‌ها دریافت کنند.

مدت زمان فروش ویژه محصولات شیائومی از ۲۳ الی ۲۶ آذرماه است. برای اطلاعات بیشتر به فروشگاه اینترنتی www.rayanehamrah.com ومراجعه کنید یا با شماره تماس ۸۸۶۵۳۰۶۳ تماس بگیرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات