فروشگاه آنلاین بست‌نیک، خرید آگاهانه و هیجان‌انگیز

یک‌شنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اینکه تنها یک فروشنده صرف باشید هیچگاه کافی نیست. بسیاری از فروشگاه‌ها با این هدف پا به عرصه‌ی وجود می‌گذارند که تنها محصولی را تهیه کرده و به هر شکلی که شده آن را به خریدار بفروشند. اما آیا واقعا کاربر امروزی را باید تنها به چشم یک کیف پول نگاه کرد؟
تبلیغات

در این بازار شلوغ و پر از هیاهو آنهایی همیشه باقی می‌مانند که خریدار را در تمامی مراحل خرید یاری می‌کنند و هیچگاه یک کاربر را به حال خود رها نمی‌کنند. این فروشندگان برای مشتری خود ارزش‌ ویژ‌ه‌ای قائل هستند و تلاش می‌کنند آن چیزی را فراهم کنند که خریدار از آن رضایت کامل داشته باشد.

شرکت نیک الکترونیک در سال ۱۳۹۳ توسط تعدادی از مهندسان و مدیران صنعت الکترونیک و دیجیتال تاسیس شد. هدف از تاسیس این شرکت عرضه کالای دیجیتال با کیفیت در حوزه توزیع و خدمات پس از فروش است. در همین راستا وب‌سایت بست‌نیک با هدف واردات مستقیم کالاهای آی‌تی و تکنولوژی از مبادی قانونی و عرضه‌ی بی‌واسطه‌ و مستقیم آنها به خریداران راه‌اندازی شده که در ابتدا کار خود را با عرضه‌ی انحصاری گوشی‌های هوشمند لیگو از کشور چین و تبلت‌های اسمارت‌رونیکس تایوان همراه با گارانتی یک‌ساله در کنار گارانتی تعویض یک‌ماهه آغاز کرده است.

گوشی‌های هوشمند لیگو در مدل‌های متنوع و در سه سری الیت، لید و آلفا تولید می‌شوند و هم‌اکنون در ۳۰ کشور دنیا به‌فروش می‌رسند. محصولات لیگو در کنار طراحی مدرن، کیفیت ساخت بالا، تنوع مناسب و سخت‌افزار به‌روز و قدرتمند از قیمت بسیار مناسبی برخوردارند تا از همه جهات به انتخابی مناسب برای کاربران ایرانی تبدیل شوند.

در کنار‌ گوشی‌های هوشمند لیگو و تبلت‌های اسمارت‌رونیکس می‌توان محصولات اختصاصی برند نیک مانند پاوربانک‌های نیک را مشاهده کرد که توسط بهترین تولید‌کنندگان مطرح در دنیا به سفارش نیک‌الکترونیک ساخته شده است. شرکت اسمارت‌رونیکس نیز در زمینه‌ی تولید تبلت‌های مقرون به صرفه و جذاب فعال است.

سهولت خرید و انتخاب آگاهانه از مهمترین اهداف وب‌سایت بست‌نیک است که به همین دلیل امکان بازگشت ۱۰ روزه کالاها، حمل و تحویل سریع محصولات، فروش با قیمت رقابتی، توزیع کالای اصل و با کیفیت و خدمات پس از فروش عالی و سریع از حقوق مشتریان این وب‌سایت به شمار می‌رود. در راستای انتخاب آگاهانه نیز، بست‌نیک هدف خود را بر تولید محتوای صادقانه و مناسب قرار داده است تا کاربران با چشمانی باز و فارغ از هیاهوی تبلیغاتی شرکت‌ها به انتخاب محصول مورد نظر خود بپردازند.

البته بست‌نیک وظیفه‌ی خود می‌داند ارائه محصولات و خدمات با کیفیت از برندهای معتبر را همچنان به بهترین شکل خود ادامه می‌دهد. از این همین رو به زودی شاهد عرضه‌ی کالاهایی چون هدفون‌های جذاب آدیو تکنیکا، کیف‌های لاجیک‌کیس، اسپیکرهای trendwoo، ساعت‌ها و دست‌بندهای هوشمند و محصولات مطرح از برند‌های شیائومی، تارگوس و لاجیتک و دیگر نمونه‌های متنوع در زمینه‌های مختلف خواهیم بود. همچنین به‌زودی تغییر و تحول اساسی در رابط کاربری بست‌نیک ایجاد خواهد شد.

مرکز تماس بست‌نیک به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته علاوه بر ارایه مشاوره قبل از خرید، بعد از خرید نیز پاسخگوی مشکلات کاربران در حین کار با محصولات خواهد بود.

شما می‌توانید برای آگاهی از آخرین اخبار، محصولات جدید فروشگاه، جشنواره‌ّ‌ّ‌های فروش و شرکت در قرعه‌کشی‌های هفتگی و ماهیانه این فروشگاه به  خبرنامه، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام بست‌نیک بپیوندید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات