کمپین میهن بلاگ برای هفته کتاب و کتاب خوانی

یک‌شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
سرویس وبلاگ نویسی میهن بلاگ به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی کمپینی برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی راه اندازی نموده است. میهن بلاگ در این کمپین از وبلاگ نویسان خود دعوت کرده است تا در خصوص موضوعات مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی پست های وبلاگی منتشر کنند و خوانندگان خود را به مطالعه‌ی کتاب دعوت کنند.
تبلیغات

در پستی که به همین منظور در وبلاگ اصلی گردانندگان میهن بلاگ منتشر شده آمده است:

«وبلاگ نویس‌ها طبیعتاً جز قشری هستند که به نوشتن و مطالعه علاقه‌مندند. از همین رو شما وبلاگ نویسان را دعوت می‌کنیم تا در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی پست‌هایی مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی منتشر کنید و در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی با میهن‎بلاگ همراه شوید.

انتخاب موضوع آزاد بوده و تنها بایست حول موضوع هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی باشد. می‌توانید از کتاب‌هایی که خوانده و دوست داشته‌اید بنویسید، می‌توانید به مخاطبانتان کتاب‌های خوب را معرفی کنید، می‌توانید از خاطرات خود با کتاب بنویسید، می‌توانید یک کتاب خاص را نقد کنید و درنهایت از هر موضوع دیگری که به کتاب مرتبط باشد بنویسید.»

میهن بلاگ از سرویس های فعال در حوزه‌ی خدمات وبلاگ نویسی است و این هفته مصادف با تولد هشت سالگی این سرویس، کمپین «ترویج کتاب و کتاب خوانی» را راه‌اندازی کرده است.

برای اطلاعات بیشتر در باره‌ای این کمپین به میهن بلاگ مراجعه کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات