دانلود کنید: شماره دوم مجله الکترونیکی «بازینامه» منتشر شد

سه‌شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اول مهر ماه بود که شماره نخست مجله الکترونیکی " بازینامه " منتشر شد. همانطور که تحریریه مجله الکترونیکی " بازینامه "  قول داده بودند تمرکز اصلی این مجله بر روی آموزش ساخت بازی‌های رایانه‌ای بود. مجله ای که شاید جای خالی اش حس می‌شد.
تبلیغات

 حالا نوبت به شماره دوم رسیده است. شماره دوم به خاطر ایام سوگواری ماه محرم قرار شد امروز، یعنی پنجم آبان ماه منتشر شد. همانند شماره نخست حجم زیادی از مجله مربوط به آموزش ساخت بازی است و تیم تحریریه مجله به اصولش پایبند مانده است.

در بخش آموزشی مجله شاهد مقالات بسیار مفیدی از جمله آموزش کار با موتور آنریل انجین یا مقاله طراحی بازی های رایگان هستیم که هر کدام به نوبه خود بار آموزشی زیادی دارند. اما در کنار بخش های آموزشی، بخش های دیگری نیز به مجله اضافه شده است. این طور که پیداست هدف مجله جدا از بحث آموزش بازی سازی، تبدیل شدن به یک رسانه بزرگ در حوزه سرگرمی است. البته باز ذکر می کنم که بخش عمده مجله در رابطه با آموزش ساخت بازی های رایانه ای است و این هدف اصلی تحریریه است. اما در کنار این بخش در آینده نزدیک شاهد بخش های سینما و تکنولوژی خواهیم بود. در همین راستا در شماره دوم شاهد بخش سینما بازی و تکنولوژی هستیم.

در بخش سینما بازی تیم تحریریه نگاهی به ژانر وسترن در بازی Read Dead Redemption انداخته و آن را بررسی کرده. در تکنولوژی نیز شاهد معرفی هدست واقعیت مجازی هستیم. در کنار تمامی این بخش های ویژه، تیم تحریریه مجله بازینامه پرونده مفصلی از بازی پنجمین سرقت بزرگ اتومبیل یا همان GTA V آماده کرده که خواندن آن حسابی توصیه می شود.

کیفیت و محتوای مجله نوید یک رسانه بسیار خوب در زمینه آموزش و سرگرمی را می دهد. امید است تا تیم بازینامه با هدفی منسجم به کار خود ادامه دهد و شاهد پیشرفت آن ها باشیم.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات