کاهش قیمت و امکان استفاده‌ی رایگان به مدت 3 روز، در نسخه ی جدید اپلیکیشن "کتاب قانون"

یک‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
کتاب قانون یک دایرة‌المعارف کامل از قوانین کشور است که با محتوای غنی، بدون هیچ مشکلی شما را با تمام قوانین آشنا می‌کند و در نسخه ی جدید خود نیز، با کاهش قیمت و مهلت تست رایگان همراه شده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

به کمک این برنامه می توانید با دانستن نکات مهم قضایی، در محاکم و سایر عرصه‌ها از گزند سوء استفاده‌گران و سود‌جویان در امان باشید. همچنین مهم‌ترین نکته در نرم‌افزارهای حقوقی، به روز بودن آن‌ها است که تیم پنجره‌ی دهم بروزسانی مستمری را با همکاری انتشارات حقوقی مجد به عنوان یکی از مهمترین ویژگی‌های این نرم‌افزار تلفن همراه برشمرده است. در این برنامه هر قانون با توجه به فهرست‌بندی اصولی و حرفه‌‌ای تقسیم‌بندی و جانمایی شده است.

ketgha1

در آخرین بروزرسانی این برنامه، به دلیل استقبال و پشتیبانی شما همراهان همیشگی پنجره دهم از اپلیکیشن کتاب قانون، قیمت خریداری آن از ۲۰۰۰۰ تومان به ۱۵۰۰۰ تومان کاهش یافته به منظور رفاه حال شما عزیزان از این پس با وارد کردن کلمه ی demo در بخش ورودی کد فعالساز، می توانید از فرصت سه روز تست رایگان استفاده کنید. همچنین قوانین مصوب سال ۹۴ به شرح زیر برای تمام کاربران اندروید وiOS به صورت اتوماتیک بروزرسانی شده است:

۱. نحوه اجرای محکومیت‌های مالی۲. قانون آیین دادرسی کیفری

برای دانلود می توانید از لینک زیر نسخه جدید را دریافت و نصب نمایید.

لینک دانلود برای کاربرانی که از پلی استور دانلود کرده‌اندلینک دانلود برای کاربرانی که از سایت پنجره دهم دانلود کرده‌اند

پایان رپورتاژ آگهی/.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات