یک پکیج آموزشی + یک‌هاست رایگان+ یک فلش OTG؛ قیمت به‌دلخواه شما

جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
راه رسیدن به یک زندگی شاد و مفرح و خالی از دغدغه چیست؟ عده‌ای افراد راه آن را در ورود به بازار کار و استفاده از تجربه‌ی دیگران می‌دانند. عده‌ای دیگر نیز راهی جز درس خواندن و کسب علم را برای رسیدن به این هدف صحیح نمی‌دانند.
تبلیغات

 رویکرد تازه‌ای که چند سالی است در دنیا موردقبول اکثر افراد قرارگرفته علم‌آموزی همراه با کسب تجربه در بازار کار است. بزرگ‌ترین و سودآورترین کسب‌وکارهای امروزی درزمینه‌ی فناوری اطلاعات و عمدتا وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل فعالیت می‌کنند. اگر شما یا یکی از اعضای خانواده شما یا یکی از دوستانتان، به فناوری علاقه‌مند باشید، می‌توانید با کسب مهارت در زمینه طراحی و برنامه‌نویسی وب‌سایت و برنامه‌نویسی موبایل، به بازار کار ورود کنید و حتی در حین تحصیل، اقدام به کسب درآمد کنید.

اکنون شما می‌توانید با تهیه‌ی مجموعه آموزش طراحی و برنامه نویسی وب سایت که توسط آموزش دات آی تی (amoozesh.it) به زبان فارسی دوبله‌شده، قدم در این راه بگذارید. این مجموعه در طول 10 فصل، از پایه به شما مباحث HTML، CSS، Javascript، jQuery، Bootstrap، Wordpress، PHP، MySQL، API و اپلیکیشن موبایل را می‌آموزد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده‌ای که از این مجموعه به عمل آمد، اکنون شما می‌توانید باقیمت دلخواه خود این مجموعه را تهیه کنید.

 علاوه بر دریافت این مجموعه‌ی آموزشی، یک‌هاست رایگان از سوی میهن وب‌هاست، یک کارت تخفیف خرید از فروشگاه وینکل و یک عدد فلش OTG باقابلیت اتصال به کامپیوتر و موبایل و تبلت نیز دریافت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات