جشنوارۀ فروش محصولات 4G بامیلو آغاز شد

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
مطالعه 6 دقیقه
جشنوارۀ فروش محصولات 4G فروشگاه اینترنتی بامیلو، با همکاری ایرانسل و ارائۀ ده‌ها کالای متنوع، آغاز شد.
تبلیغات

این جشنواره که تا 13 مردادماه ادامه خواهد داشت، یک فرصت استثنایی برای خرید انواع لوازم الکترونیک تا 60 درصد تخفیف است. در جشنوارۀ فروش محصولات 4G بامیلو انواع موبایل تا 15 درصد، نوت‌بوک و تبلت تا 17 درصد، مودم تا 40 درصد و پاوربانک تا 60 درصد تخفیف، به خریداران این فروشگاه اینترنتی عرضه خواهد شد. نکتۀ قابل توجه در جشنوارۀ 4G این است که تمام خریداران، با خرید هر کالا با هر قیمتی، یک سیم کارت USIM به همراه 12 گیگابایت اینترنت هدیه از سوی ایرانسل دریافت خواهند کرد.

اگر پیش از این در صفحۀ «شانس در می‌زنه...» ثبت نام کرده‌اید، از طریق ایمیل خود در جریان جزئیات این جشنواره قرار می‌گیرید، در غیر این صورت می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بامیلو از جزئیات بیشتری دربارۀ این فرصت استثنایی آگاهی پیدا کنید.

شما می‌توانید در این سایت بهای لوازم الکترونیک را با یکدیگر مقایسه و از به‌صرفه‌بودن قیمت‌های ارائه‌شده نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی، اطمینان حاصل کنید. همچنین به راحتی آنها را با قیمت‌های بازارهای تخصصی لوازم الکترونیک بسنجید.

ده‌ها سکۀ طلا، هدیۀ بامیلو به خریداران

افزون بر تخفیف‌های 60 درصدی بامیلو و سیم کارت‌های رایگان ایرانسل همراه با ۱۲ گیگابایت اینترنت هدیه، شما می‌توانید در این 10 روز از جوایز ارزشمند بامیلو نیز برخوردار شوید. فروشگاه اینترنتی بامیلو در این مدت، به 40 خریدار خوش شانس، یعنی در هر روز چهار خریدار، 40 سکۀ تمام بهار آزادی اهدا خواهد کرد.

همچنین هر روز 100 خریدار منتخب بامیلو، یک کد تخفیف به نام خود دریافت می‌کنند تا از طریق آن دوستان و نزدیکان خود را به خرید از کالاهای متنوع سایت بامیلو، افزون بر کالاهای موجود در جشنواره، دعوت کنند.

در پایان مهلت جشنواره، بامیلو از این کدهای تخفیف به عنوان شناسۀ خریداران استفاده خواهد کرد و 10 سکۀ تمام بهار آزادی، به فردی که بیشترین تعداد خریدار را به خرید موفق از بامیلو دعوت کرده باشد، اهدا می‌کند. شما می‌توانید هر روز برای پیگیری قرعه‌ها، آگاهی از نام برنده‌ها و اطمینان از صحت آنها، اسامی برندگان و فرآیند قرعه‌کشی را در بلاگ بامیلو و شبکه‌های اجتماعی این فروشگاه اینترنتی پیگیری کنید.

در جشنوارۀ فروش محصولات 4G، با فروشگاه اینترنتی بامیلو همراه باشید و ضمن برخورداری از یک تخفیف استثنایی، خرید لذت‌بخش خود را با سیم کارت ایرانسل همراه با 12 گیگابایت اینترنت هدیه همراه کنید.

پرطرفدارترین مودم‌ها و گوشی‌های بازار با پشتیبانی از 4G

نسل چهارم شبکۀ تلفن همراه یا 4G، به ‌روزترین فناوری ارتباطی در دنیای امروز است که هنوز یک سال از آغاز ارائۀ خدمات عملیاتی آن در کشور نمی‌گذرد. 4G امکان دریافت و مشاهدۀ فایل‌های ویدئویی با کیفیت HD، انواع بازی به صورت آنلاین و بدون تأخیر زمانی، استفاده همزمان چند کاربر بدون کاهش کیفیت خدمات و استفاده از اپلیکیشن‌های کاربردی مبتنی بر اینترنت با سهولت و کیفیت بالا را برای کاربران فراهم می‌کند. به همین دلیل است که تمام افراد نیازمند به استفادۀ دائم از اینترنت، همواره به دنبال بهترین تجهیزات پشتیبانی کننده از 4G هستند.

با توجه به این نیاز و نیز به بهانۀ برگزاری جشنوارۀ فروش محصولات 4G فروشگاه اینترنتی بامیلو با همکاری ایرانسل، ویژگی‌های سه مودم همراه و سه گوشی هوشمند پرطرفدار را که همگی از اینترنت همراه نسل چهار پشتیبانی می‌کنند، به شما معرفی می‌کنیم.

این مودمِ همراهِ TP-Link از بهترین مودم‌های سیم‌کارت‌خور در بازار با قابلیت پشتیبانی از اینترنت‌ همراه نسل‌های 4G، 3G و 2G است؛ مودمی که با یک باتری 2550 میلی‌آمپری به راحتی تا 10 ساعت در وضعیت کارکردن باقی می‌ماند و می‌تواند به صورت همزمان از 15 کاربر، پشتیبانی کند.

بدنۀ این مودم از پلاستیک فشرده ساخته شده است که با ابعاد تقریبی 10×6×1سانتیمتر و با وزن 260 گرم یک گزینۀ تقریباً مناسب برای حمل در طول روز و یا مسافت‌های طولانی به شمار می‌رود. مودم M7350 مانند بسیاری از مودم‌های همراه پشتیبان 4G در صورت ورود به پنل تنظیمات از طریق یک سیستم عامل، قابلیت دریافت و ارسال SMS دارد.

صفحۀ نمایشگر 1.4 اینچی این مودم در حین استفاده، اطلاعات بسیار زیادی مانند میزان آنتن‌دهی، نوع اتصال، میزان سیگنال، دریافت SMS و مقدار شارژ باتری را به کاربر اعلام می‌کند و در صورت استفاده از اپلیکیشن‌های third party مانند tpMiFi، امکان کنترل‌های بیشتر و یا اعمال محدودیت‌هایی برای استفاده از Data را دارد.

ابعاد مربعی این مودم(7×7×1 سانتیمتر)، ظاهر زیبایی به آن بخشیده است، ظاهری که همراه با سبکی منحصربه ‌فرد، وزن حدود 77 گرم، آن را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای همراه داشتن در طول روز و یا حمل در مسافت‌های طولانی کرده است. این مدل بهترین مودم برند D-Link است که از آخرین نسل اینترنت همراه 4G و نسل‌های پیش از آن پشتیبانی می‌کند و می‌تواند 10 دستگاه را به طور همزمان به اینترنت متصل نگه دارد.

مودم DWR932 وزن خود را مدیون باتری کوچک 2020 میلی‌آمپری خود است که می‌تواند چهار ساعت در وضعیت کار کردن باقی بماند. این دستگاه زیبای D-Link قابلیت ارسال و دریافت SMS دارد و صفحۀ نمایشگر آن می‌تواند اطلاعاتی نظیر وضعیت اتصال به اینترنت، تعداد دستگاه‌های متصل، قدرت سیگنال، وضعیت رومینگ، نوع شبکۀ در حال استفاده و میزان حجم مصرفی اینترنت را در اختیار کاربر بگذارد.

این مودم در ایران به طور اختصاصی از سوی ایرانسل عرضه می‌شود؛ یک مودم با ابعاد تقریبی 8×2×1 سانتیمتر و اندازه‌ای شبیه یک فلش مموری معمولی که با وزنی کمتر از 35 گرم، گزینه‌‌ای فوق‌العاده برای حمل توسط کاربر است. E3372 در واقع یک USB مودم است که با وصل شدن به پورت‌های دستگاه، آغاز به کار می‌کند و منبع تغذیۀ آن باتری نیست، از این رو برای تمام شدن شارژش نگرانی خاصی وجود ندارد. این دستگاه با سرعت 150 مگابیت اطلاعات را دریافت و با 50 مگابیت آن را ارسال می‌کند.

مودم E3372 در جشنوارۀ 4G به همراه بسیاری از لپ تاپ‌ها به صورت رایگان ارسال می‌شود و از کارت‌های حافظه مایکرو تا 32 گیگابایت برای ذخیرۀ اطلاعات پشتیبانی می‌کند؛ مودمی که مانند بسیاری دیگر از مودم‌های بزرگ‌تر همراه، قابلیت ارسال و دریافت SMS دارد.

شاهکار LG که در سال 2015 تبدیل به نماد نوآوری آن در طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند شد. این گوشی در دو نوع بدنۀ چرمی و فلزی به بازار آمده است و طراحی خمیده‌اش برای راحت‌ به دست گرفتن آن، ظاهرش را نسبت به گوشی‌های هوشمند دیگر، متفاوت کرده است.

پشتیبانی G4 از اینترنت همراه نسل چهار و باتری 3 هزار میلی‌آمپری آن که قابلیت شارژ سریع نیز دارد، از این گوشی یک گزینۀ ایده‌آل برای کاربرانی که همیشه به اینترنت نیاز دارند، می‌سازد. دوربین 16مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی پشت و صفحۀ نمایشگر با وضوح QuadHD نیز کمک کرده است تا این گوشی گزینۀ مطلوبی برای علاقه‌مندان به عکاسی باشد.

پرچمدار برند LG افزون بر پردازندۀ 6 هسته‌ ای و حافظۀ 3 گیگابایتی، از کارت‌های حافظه تا ظرفیت دو ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب پاسخگوی نیاز هر کاربری با هر نوع استفاده از گوشی، خواهد بود.

یک گوشی پرطرفدار که نسبت به قیمت، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ صفحۀ نمایش FullHD 5.5 اینچی، بدنۀ پلاستیکی با طرح فلز و تنها 150 گرم وزن.  دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی، با کیفیت FullHD فیلمبرداری می‌کند و کیفیت بالایی برای عکاسی دارد، همچنین باتری 3100 میلی‌آمپری آن با وجود پشتیبانی از اینترنت 4G، گزینۀ خوبی برای ساعت‌ها استفاده از اینترنت، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف و حتی بازی‌هاست. Grand SII دارای پردازنده‌ای 4 هسته‌یی و 2 گیگابایت حافظۀ جانبی است.

رقیب اصلی LG G4 در بازار، که ویژگی شاخص آن لبه‌های خمیدۀ (Edge) دوطرفۀ صفحه نمایش است که به کاربر به ‌راحتی اجازۀ چک کردن مواردی مانند تماس‌ها و پیام‌ها را می‌دهد. پردازندۀ 8 هسته‌یی، حافظۀ 3 گیگابایتی، قابلیت شارژ در کمتر از 90 دقیقه و دوربین‌های با کیفیت، از این مدل یک گوشی قدرتمند در بازار گوشی‌های هوشمند ساخته است.

S6 Edge پس از پنج تولید سری Galaxy S با پلاستیک فشرده، تجربۀ جدید سامسونگ برای استفاده از شیشه و فلز در بدنه به شمار می‌رود. با این حال در مجموع گوشی سبکی با وزن 132 گرم و 7 میلیمتر ضخامت است.

این گوشی هوشمند امکان شارژ سریع باتری دارد و تنها با ده دقیقه شارژ، به کاربر تا 4 ساعت، امکان استفاده از گوشی را می‌دهد، درحالی‌که شارژ کامل آن در کمتر از 90 دقیقه انجام می‌شود و برای آن شارژر بی‌سیم نیز طراحی شده است. این گوشی نیز سیستم عامل اندروید 5 دارد و بر خلاف LG G4 دارای حسگر انگشت است.

پایان رپورتاژ آگهی/

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات