معرفی بهترین آنتی ویروس تحت شبکه و سازمانی جهان

یک‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
مطالعه 5 دقیقه
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
آنتی ویروس اف سکیور محصول کشور فنلاند و بسیار سریع و قدرتمند است.
تبلیغات

معرفی شرکت اف سکیور:

آنتی ویروس اف سکیور محصول کشور فنلاند و بسیار سریع و قدرتمند می باشد. این محصول در چهار سال اخیر به عنوان قدرتمندترین آنتی ویروس رده سازمانی جهان در تست های AV-Test معرفی شده است. آزمایشگاه AV-Test مورد تایید کلیه تولید کنندگان محصولات آنتی ویروس می باشد و تنها آزمایشگاهی است که محصولات سازمانی آنتی ویروس ها را به صورت جداگانه مورد تست و ارزیابی قرار می دهد. اف سکیور بیش از 27 سال است که در حال فعالیت است و در دسته اولین آنتی ویروس های ساخته شده در جهان جای دارد. دارا بودن بیش از 1000 کارمند و 25 دفتر رسمی در سراسر دنیا و همچنین ارائه محصولات امنیتی به بیش از 100 کشور و 200 اپراتور مطرح موجب شهرت این محصول شده است.

همچنین با توجه به شرایط و سیاست کشورهای حوزه‌ی اسکاندیناوی از جمله فنلاند و جدایی آن از بازی های سیاسی،ادوارد اسنودن (کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا) اف سکیور را به عنوان یک محصول جدا از سیاست و حکومت ها معرفی می‌کند. اف سکیورد کاملاً مستقل است و به هیچ عنوان وابسته به هیچ حکومتی نیست و تنها اندیشه آن امنیت فضای سایبر می باشد. محققان اف سکیور از جمله میکو هیپونن (Mikko Hypponen) از برترین و مجرب ترین محققان امنیت در دنیا می باشند که همواره در حال کشف و انهدام تهدیدات سایبری هستند. جمع بندی نتایج آزمون‌های سازمان‌ها و آزمایشگاه های مستقل جهانی و همچنین وابسته نبودن آن به حکومت ها و سیاست ها حاکی از آن است که اف سکیور بهترین آنتی ویروس رده سازمانی جهان به شمار می رود.

چرا اف سکیور؟

  • یکی از اولین آنتی ویروس های ساخته شده در جهان – بیش از 27 سال سابقه در صنعت آنتی ویروس
  • اولین سازنده موبایل سکیوریتی در جهان
  • مخترع و سازنده روت کیت اسکنر
  • مخترع و سازنده موتور شناسایی ویروس بر اساس رفتار ویروس (Heuristic Scanner)
  • برنده جایزه قدرتمندترین آنتی ویروس سازمانی جهان برای 4 سال متوالی
  • محصول کشور فنلاند
  • طیف گسترده محصولات از دستگاه های موبایل تا دروازه های اینترنت
  • دارای دو نوع کنسول مدیریت مرکزی تحت وب و on-site
  • حفاظت از محیط های مجازی
  • دارای نماینده رسمی و انحصاری در ایران ( شرکت سایسک)

معرفی شرکت سایسک:

شرکت ناوک ارتباط هوشمند اوراسیا با نام تجاری سایسک، نماینده محصولات اف سکیور در ایران، روسیه و افغانستان است. محصولات سازمانی اف سکیور تنها تحت گارانتی شرکت سایسک در ایران پشتیبانی می شوند. هماکنون بسیاری سازمان ها و شرکت های بزرگ در ایران در حال مهاجرت به آنتی ویروس تحت شبکه اف سکیور هستند. در صورتی که تمایل دارید این محصول را بررسی فرمایید با شماره تماس دفتر ایران سایسک موجود در این لینک تماس بگیرید.

همچنین سایسک نماینده رسمی محصولات ایست نود 32، کسپرسکی، بولگارد، بیت دیفندر و... نیز می باشد و تنها به دلیل کیفیت بالای اف سکیور است که این محصول را به عنوان برند اول مجموعه خود معرفی می کند و نه به دلایل تجاری. به این منطور می توانید لیست نمایندگی های سایسک را در این لینک مشاهده کنید.

اف سکیور PSB – Protection Service for Business

اف سکیور (PSB (Protection Service for Business از یک کنسول مدیریت مرکزی تحت وب بهره می برد که از طریق وب سایت اف سکیور قابل دسترس می باشد.  در این محصول مهم نیست که کامپیوتر ها و یا دستگاه های موبایل ها در کجای دنیا باشند، در هر حال از طریق کنسول مرکزی PSB قابل کنترل و مدیریت هستند.

اف سکیور PSB محصول بی نظیری جهت ایمن سازی سرورها، کامپیوتر ها و دستگاه های موبایلی که به صورت پراکنده در دفاتر و شعب مختلف هستند می باشد. امکانات Anti-Theft نسخه موبایل و مدیریت مرکزی آن با توجه به آسیب پذیر بودن و حساس بودن اطلاعات در تلفن های همراه کارمندان و مدیران سازمان ها هرگونه نگرانی را در خصوص گم شدن و یا دزدیده شدن تلفن های همراه برطرف می کند.

اف سکیور Business Suite:

آنتی ویروس سازمانی اف سکیور از کنسول مرکزی on-site بهره می برد. کلیه کلاینت ها، دستگاه های موبایل، فایل سرورها، سرورهای گیت وی، میل سرورها، سرورهای SharePoint و... توسط کنسول مرکزی و قدرتمند اف سکیور به نام Policy Manager کنترل می گردند. Policy Manager بسیار پایدار و قدرتمند است و در کنترل سیستم های زیر مجموعه خود بسیار عالی عمل می کند. این کنسول قدرت کنترل بیش از 20000 سیستم را به صورت همزمان دارد.

در کنسول مرکزی این محصول دو رابط کاربری معمولی و پیشرفته وجود دارد که در حالت معمولی بسیار کاربر پسند و ساده می باشد و در حالت پیشرفته شما امکان کنترل کلیه اجزا را به صورت بسیار حرفه ای، دقیق و ریز دارید. در این محصول کلیه امکانات لازم از جمله:

  • Device Control
  • Browsing Protection
  • Web Traffic Scanning
  • Spam Control
  • Web Content Control
  • Connection Protection
  • Software Updater
  • و...

وجود دارد.

جدول مقایسه دو محصول Business Suite و Business Suite Premium را می توانید در جدول زیر مشاهده فرمایید:

اف سکیور سرور سکیوریتی:

سازمان ها می توانند سرورهای خود را به وسیله توانایی اسکن F-Secure در مقابل انواع حملات سایبری و همچنین جلوگیری از ورود انواع بدافزارها محافظت نمایید. F-Secure Server Security برای فایل سرورها یک حفاظت بهینه است. نصب، پیکربندی و نگهداری از طریق کنسول مرکزی مدیریت ، از سرورها در برابر ویروس ها ، اسپایویرها و روت کیت ها برای به حداقل رساندن تاثیر انتشار بدافزارها در سرتاسر شبکه، محافظت می کند. نسخه های سرور اف سکیور در رده Premium امکان به‌روزرسانی و آپدیت نرم افزارهای سرور را نیز دارند. اف سکیور از کلیه سرورهای لینوکس و سایر سرورهای ذیل نیز پشتیبانی می کند. Microsoft SharePoint servers, Microsoft Exchange servers, Citrix servers, EMC servers, Microsoft Windows Terminal servers.

اف سکیور کلاینت سکیوریتی:

اف سکیور کلاینت سکیوریتی یک راهکار ایده آل برای تامین امنیت سازمان ها می باشد. نتایج تست های آزمایشگاه های مختلف نگرانی هر سازمانی را از بابت امنیت اطلاعاتش برطرف می کند. کلاینت سکیوریتی بسیار سبک می باشد و سیستم شما را با مشکل مواجه نمی کند. نصب آن از طریق کنسول و به کمک A/D به سادگی انجام می شود و در روش نصب دستی بدون هیچ مشکلی و تنها با یک کلیک انجام می شود. قابلیت دیوایس کنترل شما را قادر به تعیین دسترسی های از پیش تعیین شده به درگاه های USB می کند و می توانید سیاست های خود را در شبکه سازمانتان پیاده سازی کنید. همچنین در کلاینت سکیوریتی پریمیوم امکان Software Updater تعبیه شده است. به این سبب می توانید آخرین آپدیت های ویندوز و سایر نرم افزار ها را ازطریق کنسول بر روی کلیه کلاینت ها نصب کنید و از آسیب پذیری از طریق بکدورهای نرم افزار های جانبی نیز جلوگیری کنید. همانطور که قبلا نیز گفته شد اف سکیور در رنکینگ آنتی ویروس ها همواره در مقام های اول می باشد و این ادعا حاصل نتایج 4 سال گذشته می باشد.

 راهکار فوق االعاده اف سکیور برای محیط های مجازی:

اف سکیور SVCE محصولی فوق العاده است که بسیار قابل توجه مدیران آی تی و دیتاسنتر ها می باشد. این محصول در جهت برداشتن بار آنتی ویروس از سرورها و کلیه VM های موجود در سرور به کار می رود.

شیوه کار به اینصورت است که یک سرور که حامل موتور آنتی ویروس است به صورت یک VM مجزا اجرا می شود و تنها یک رابط بر روی VM های دیگر نصب می شود که تنها وظیفه آن ارسال فایل ها از سرور اصلی بر روی سرور مجازی حامل موتور آنتی ویروس است. از این رو باری که قبلا بر روی VM ها ناشی از عملکرد آنتی ویروس ایجاد می شده است در این حالت به صفر میرسد و کلیه پردازش ها بر عهده سرور حامل موتور قرار می گیرد. همچنین در این حالت از تکرار و اسکن فایل های تکراری جلوگیری می شود. این محصول با کلیه محصولات مجازی سازی VMware, Citrix, Microsoft Hyper-V سازگاری کامل دارد و یک راهکار نو و پیشرفته در صنعت امنیت می باشد.

جهت آشنایی بیشتر با این محصول به وب سایت www.f-secure.com مراجعه کنید.

جهت ارتباط با نمایندگی ایران، روسیه و افغانستان اف سکیور نیز به وب سایت www.cysec-co.com مراجعه کنید.

جهت استعلام قیمت این محصول نیز به این آدرس مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات