زومجی: ۱۰ باری که بتمن مرگ را تجربه کرد!

یک‌شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
شاید فکر کنید که بتمن نیز صرفا به دلیل اینکه یک ابرقهرمان به شمار می‌رود، نامیرا است و هرگز خطر جانی‌ وی را تهدید نمی‌کند. اما اگر کمی به تاریخچه این شخصیت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که وی نه یک بار، بلکه در دنیای کمیک‌ها ۱۰ بار کشته شده است! زومجی در مقاله‌ای خواندنی شما را با روند ۱۰ بار مرگ بتمن آشنا می‌کند.
تبلیغات

بسیاری از طرفداران کتاب‌های کمیک دوست دارند به این مساله اشاره کنند که بتمن یک ابرقهرمان واقعی‌ نبوده و دارای قدرت‌های ماوراءطبیعی نیست که بتوان او را با لقب یک ابرقهرمان خطاب کرد. هرچند این فرضیه مخالفان خاص خود را نیز دارد و بسیاری می‌گویند که همین مهارت وی در هنرهای رزمی و قدرت تصمیم‌گیری بسیار خوب وی و شم کارآگاهی این شخصیت، به عنوان قدرت‌های ماوراءطبیعی محسوب می‌شوند. به هر حال، از هر زاویه‌ای که نگاه کنیم، بتمن نسبت به دیگر ابرقهرمانان از قدرت‌های عجیب کمتری برخوردار است. با این همه، مهم این است که این شخصیت به مانند بسیاری از شخصیت‌های معروف دیگر کمیک، چند باری از زمان خلقتش، دار فانی را وداع گفته است. اگر از طرفداران کتاب‌های کمیک باشید، مطمئنا می‌دانید که این اتفاق در دنیای کمیک‌ها اصلا چیز عجیبی‌ نیست و بارها دیده شده که شخصیت‌های معروف و محبوب در داستانی به دست نویسنده کشته شده‌اند و در داستان دیگری دوباره زنده شده‌اند. 

اما مرگ، موضوع بسیار مهمی‌ در دنیای ابر قهرمان‌ها است و بسیاری از این ابرقهرمان‌ها، شخصیتشان با مرگ تعریف می‌شود؛ از اسپایدرمن و کشته شدن عمو بن گرفته، تا سوپرمن که تمام افراد سیاره‌اش کشته شدند و بتمنی که کشته شدن پدر و مادرش در یک دزدی خیابانی، باعث شد که وی تصمیم بگیرد که به مبارزه با مجرمین بپردازد. بتمن همچنین جزو شخصیت‌هایی‌ است که سرنوشتش با مرگ بیشتر از دیگر ابر قهرمان‌ها گره خورده است. از مرگ جیسون تاد گرفته تا مرگ تمامی زن‌هایی‌ که وی دوستشان داشته است. علاوه بر تمام این مسائل، خود بتمن هم تا بحال چند باری مرده است و ما در این مقاله سعی‌ داریم این دفعات را باهم بررسی‌ کنیم.

برای مشاهده کامل مطلب ۱۰ باری که بتمن مرگ را تجربه کرد! به زومجی مراجعه کنید.

پلتفرم پی‌سی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات