کجارو: فینالیست‌های مسابقه عکاسی مشخص شدند؛ بیش از ۲۳۰ عکس برتر منتظر رای شما

سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بعد از هفته‌ها تلاش شبانه‌روزی،برگزاری مرحله‌ی اول مسابقه‌ی کجارو به انتها رسید. این مسابقه با شرکت بیش از ۲ هزار نفر شرکت‌کننده و هزاران عکس ارسالی به روز‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. در این مرحله بیش از ۲۳۰ عکس برتر انتخاب شده‌اند که بدون شک چشمان شما را خیره خواهند کرد و منتظر رای شما هستند تا ۵ عکس برتر مشخص شوند. با کجارو همراه باشید تا این عکس‌ها را مشاهده کنید و با رای به این عکس‌ها یک هدیه با ارزش نیز دریافت نمایید.
تبلیغات

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تصاویر برگزیده و شرایط انتخاب برترین‌ها به  مقاله فینالیست‌ها و شرایط و معیار‌های انتخاب عکس‌‌ها مراجعه کنید .به طور خلاصه معیار انتخاب عکس‌ها موارد زیر بوده است :

  •  شفافیت و کیفیت عکس‌ها از دید فنی
  • خلاقیت در روش عکس‌گرفتن و دید متفاوت داشتن
  • نادر بودن عکس و شکار لحظه خاص

راهنمای رای دادن:

برای رای دادن کافیست به صفحه رای‌گیری بروید و بر روی دکمه‌ی «می‌پسندم» عکس مورد نظر در صفحه اصلی کلیک کنید یا اینکه با کلیک روی عکس به صفحه‌ی اختصاصی آن بروید و با مشاهده‌ی عکس با رزولوشن بالاتر به آن رای دهید.

به محض اینکه اولین رای را بدهید پنجره‌ای به صورت پاپ‌آپ باز خواهد شد که نام و ایمیل شما را درخواست خواهد کرد و پس از وارد کردن این دو مورد، هدیه فورا به ایمیل شما ارسال خواهد شد. بعد از اینکه تمام رای‌های خود را وارد کردید به ایمیل خود بروید و بر روی لینک تاییدیه کلیک کنید.

توجه داشته باشید که در صفحه‌ی رای‌گیری بیش از ۲۳۰ عکس قرار داده شده است و برای دیدن تمام عکس‌ها زمانی که به انتهای صفحه رسیدید روی دکمه «نمایش تصاویر بیشتر» کلیک کنید.

برای ورود به «صفحه رای‌گیری مسابقه؛ رای بدید و هدیه را در ایمیل خود دریافت کنید» به کجارو مراجعه کنید.

مسابقه عکاسی کجارو

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات