زومجی: بهترین فیلم‌های سه‌بعدی تاریخ سینما

پنج‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
اگر می‌خواهید تلویزیون سه‌بعدی بخرید یا یکی از آن‌ها را در اتاق پذیرایی‌تان دارید؛ حالا وقت آن است تا از این تکنولوژی نهایت لذت را ببرید و به تماشای بهترین فیلم‌های سه‌بعدی تاریخ سینما بنشینید. زومجی در مقاله‌ای بیست فیلم برتر سه بعدی تاریخ سینمای دنیا را معرفی می‌کند.
تبلیغات

امروز برای دیدن فیلم‌های سینمایی سه‌بعدی، تنها گزینه‌تان سینما رفتن نیست. می‌توانید با رو کردن چند میلیون ناقابل، تجهیزاتِ لازم آن را در خانه‌تان ردیف کنید و البته خوشبختانه دیگر لازم نیست مثل سال‌های اول عرضه‌ی تلویزیون‌های هوشمند، از خرید گران‌قیمت‌تان فقط برای فخر فروختن و تماشای سه‌بعدی گوینده‌ی خبر استفاده کنید! این روزها مدام یک بُعد به فیلم‌ها اضافه می‌شود. این یعنی یک‌عالم فیلم‌های سه‌بعدی جور واجور که تصمیم‌گیری را سخت می‌کنند. خب، ما در این فهرست (بدون رتبه‌بندی) نگاهی به ۲۰تا از محبوب‌ترین و سه‌بعدی‌ترین فیلم‌های سینمایی انداخته‌ایم که برای برطرف کردن اشتیاق سه‌بعدی‌تان و گرم کردن موتورِ تلویزیون جدیدتان مناسب هستند.

برای مشاهده مطلب بهترین فیلم‌های سه‌بعدی تاریخ سینما به زومجی مراجعه کنید.

بهترین فیلم های سه بعدی

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات