زومجی: اولین نگاه به فیلم Batman v Superman Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت)

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
شاید طرفداران دو آتشه‌ی بتمن‌های نولان از معرفی بتمنی دیگر با بازی بن افلک و اینکه حالا قرار است در مقابل سوپرمن قرار بگیرد، زیاد راضی نیستند، اما می‌توان با نگاهی به اطلاعات منتشر شده و نمایش‌های خوبی که این فیلم داشته، نوید این موضوع را داد که بتمن علیه سوپرمن مسیر جدیدی را برای آثار ابرقهرمانی پدید می‌آورد. شاید برای طرفداران بتمن‌های نولان همین موضوع کافی باشد که خود کریستوفر نولان در ساخت و توسعه‌ی برخی فیلم‌های ابرقهرمانی اسنایدر حضور دارد. زومجی در مقاله‌ای مفصل، زوایای مختلف فیلم را به تصویر کشیده است.
تبلیغات

سازنده‌های «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» به فیلمشان به عنوان یک دنباله،  اپیزود یا فاز بعدی فیلم‌های سینمایی دی‌سی اشاره نمی‌کنند. بلکه آن را گسترش‌دهنده می‌نامند. هیچ‌وقت شک نداشتیم که «مرد پولادین» شروع چیز بزرگ‌تری است. حتما آن نکات مخفی و ایستر اگ‌هایی که به‌طرز حقه‌بازانه‌ای در فیلم جاسازی شده بودند را به یاد می‌آورید؟ لوگوی کمپانی‌های لکس‌کورپ و صنایعِ وین خبر از دنیایی بسیار بزرگ‌تر از اسمال‌ویل و متروپلیس را می‌دادند. اما وقتی گروه دور هم نشستند و شروع به ایده‌پردازی و تصور مقصد بعدی مجموعه‌ی تازه بازخوانی‌شده‌ و آماده‌ی سوپرمن‌شان کردند، اتفاق جدیدی رخ داد.

برای مطالعه‌ی کامل این مقاله به زومجی مراجعه کنید.

بتمن

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات