کجارو: ۱۰ حیوان خطرناک و مرگبار در استرالیا؛ هنگام سفر مراقب باشید

پنج‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
کشور پهناور استرالیا زیستگاه چندین نوع حیوان خطرناک است که وجود آن‌ها شهرت نه‌چندان خوشایندی به این کشور می‌دهد.  با کجارو همراه باشید تا به خطرناک‌ترین حیواناتی که در استرالیا ممکن است با آنها روبرو شوید بپردازیم.
تبلیغات

البته وجود این حیوانات از دید همگان نقطه‌ضعف محسوب نمی‌شود و حتی بسیاری از افراد ماجراجو این مسئله را نوعی جذابیت می‌دانند. حیوانات خطرناک استرالیا از کروکدیل‌ غول‌پیکر آب شور گرفته تا عروس دریایی جعبه‌ای و عنکبوت تار مخروطی، موضوع داستان‌های حقیقی و افسانه‌های محلی وحشت‌آور هستند و آشنایی با خصوصیات آن‌ها می‌تواند بسیار جالب و مفید باشد.

موزه‌ی حیات‌وحش سیدنی با مطالعه‌ی دقیق میزان خطرآفرینی حیوانات استرالیا، فهرستی از خطرناک‌ترین و مرگبارترین آن‌ها تهیه کرده است. اگر قصد سفر به این کشور پهناور و گشت‌وگذار در جنگل‌ها یا شنا در سواحل آن دارید، آشنایی با خطرناک‌ترین حیوانات این لیست برای شما ضروری است.

2 honey bee

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات