کجارو: زیر پوست ناامن‌ترین شهرهای دنیا

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
از جاذبه‌های گردشگری و بهترین مقاصد گردشگری بسیار شنیده‌ایم. بسیاری از گردشگران سعی می‌کنند به جاذبه‌های مهم و پربازدید جهان سفر کنند؛ اما گروهی دیگر به کشف ناشناخته‌ها علاقه دارند. آگاهی از خطراتی که ممکن است در برخی از نواحی جهان در انتظار گردشگران باشد، می‌تواند از بروز حوادث ناگوار برای گردشگران ماجراجو جلوگیری به عمل آورد. کجارو در مقاله‌ای به ناامن‌ترین شهرهای دنیا می‌پردازد.
تبلیغات

سن پدرو سولا دومین شهر بزرگ هندوراس به شمار می‌رود که به دلیل آمار بالای جرم و جنایت مشهور شده است. قاچاق مواد مخدر و حمل اسلحه توسط خلاف‌کاران، تعداد قتل‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر این شهر را به بالاترین حد خود رسانده است. همچنین کاراکاس که یکی از زیباترین شهرهای آمریکای جنوبی است، یکی از خطرناک‌ترین شهرهای جهان تلقی می‌شود. از سوی دیگر دیترویت که روزگاری پایتخت صنعت خودرو جهان بود و نقش مهمی در متولد شدن موتاون ایفا کرد، امروزه به دلیل آمار بالای فقر، بیکاری و رکود اقتصادی به یکی از اصلی‌ترین مناطق وقوع تیراندازی و خشونت آمریکا بدل شده است.

1212111

اگر به اخبار و اطلاعاتی درباره‌ی شگفت‌انگیز‌ترین و برترین نقاط دنیا یا مقالاتی چون راهنمای سفر، خوراکی‌ها و اخبار گردشگری علاقمند هستید، به کجارو سربزنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات