زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس: افتتاحیه‌ی «چهار شگفت‌انگیز» اصلا شگفت‌انگیز نبود!

دوشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق معمول این هفته هم علاوه‌ بر نگاهی به ۱۰ فیلم پرفروش باکس آفیس، زومجی نگاهی به واکنش تماشاگران و منتقدان به فیلم‌های تازه اکران شده می‌اندازد که از قضا یکی از آن‌ها، اکران بسیار ضعیف چهار شگفت‌انگیز جدید است.
تبلیغات

بازخوانی فیلم ابرقهرمانی «چهار شگفت‌انگیز» نه تنها در گیشه نمایش شگفت‌آوری نداشت، بلکه با ضربه‌ی سهمگینی (درست شبیه عکس بالا!) هم از سوی منتقدان و مخاطبان هدفش یعنی نوجوان‌ها مواجه شد، تا به این ترتیب، محصول کمپانی فاکس قرن بیستم پایین‌تر از حد انتظارها بفروشد و بعد از «ماموریت غیرممکن: قوم سرکش» در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد. «چهار شگفت‌انگیز» که ساختش ۱۲۰ میلیون دلار آب خورده، حدود ۲۶.۲ میلیون دلار از بازار امریکا و کانادا کسب کرده است. رقمی که فاصله‌ی زیادی با پیش‌بینی‌های ۴۰ تا ۵۰ میلیونی فیلم دارند. این درحالی است که «قوم سرکش» در هفته‌ی دوم اکرانش با ۲۹.۴ میلیون دلار در صدرجدول باقی ماند. «چهار شگفت‌انگیز» در ۴۳تا از بازارهای خارجی، ۳۴.۱ میلیون دلار بدست آورده که این مسئله نشان می‌دهد، حنای فیلم پیش خارجی‌ها هم رنگی ندارد. میانگین درآمد فیلم از هر سالن سینما ۶ هزار و ۵۵۸ دلار بوده. این یعنی نباید امیدی به بازگشت فیلمِ جاش ترانک داشته باشیم.

برای مطالعه کامل باکس‌آفیس این هفته، به زومجی مراجعه کنید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات