زومجی: بهترین فیلم های باکس آفیس: تام کروز «ماموریت غیرممکن» را موفق شروع کرد

دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
طبق معمول این هفته هم علاوه‌ بر نگاهی به ۱۰ فیلم پرفروش باکس آفیس، زومجی نگاهی به واکنش تماشاگران و منتقدان به فیلم‌های تازه اکران شده می‌اندازد که از قضا یکی از آنها «ماموریت غیرممکن: قوم سرکش» با بازی تام کروز است.
تبلیغات

این هفته بالاخره شاهد اکران یکی از موردانتظارترین اکشن‌های بلاک‌باستر تابستان هستیم. چرا مورد انتظار؟ (۱) تام کروز، (۲) فیلمی که داریم درباره‌اش حرف می‌زنیم، جدیدترین قسمت مجموعه‌ی «ماموریت غیرممکن» است و (۳) حتما خبر دارید که «ماموریت غیرممکن»‌ها از این اکشن‌های آبکی که بدون جلوه‌‌های کامپیوتری وجود خارجی پیدا نمی‌کنند، نیستند. اینجا سنگینی و سختی حرکات کاراکترها در تصویر را می‌توانید حس کنید. متقاعد کردن‌تان کافیه! ظاهرا تام کروز از پس عملیاتش در گیشه با «ماموریت غیرممکن: قوم سرکش»  بر آمده است. چون این‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهند، «قوم سرکش» اگرچه با پیش‌بینی افتتاحیه‌‌ای ۴۰ میلیون دلاری راهی اکران شد، اما در نهایت اولین آخر هفته‌‌اش را با درآمد ۵۶ میلیون دلار به پایان رساند. به نظر می‌رسد، چهره‌ی مشهور تام کروز خیلی در بدست آوردن این مبلغ نقش داشته و او در تبلیغات آن تلاش زیادی کرده است؛ کسی که در این قسمت تهیه‌کننده فیلم نیز بوده است. چنین افتتاحیه‌ای برای فیلمی با بودجه‌ی ۱۵۰ میلیون دلار در مجموعه‌ای که پنج قسمت از آن گذشته، نشان از سقوط نکردن و حرکت روبه‌جلوی آن می‌دهد. «قوم سرکش» در روز جمعه فقط ۲۰.۳ میلیون دلار فروخته بود، اما از قرار معلوم تبلیغاتِ دهان به دهانِ قوی فیلم باعث شده تا در طول آخر هفته فروش بلیت‌هایش سرعت بگیرد.

برای مطالعه کامل باکس‌آفیس این هفته، به زومجی مراجعه کنید.

ماموریت غیرممکن

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی و سرگرمی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات