اچ‌تی‌سی ساعت هوشمند خود را براساس سخت افزار Toq در MWC 2014 رونمایی می‌کند

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
مدت‌ها است که شایعاتی در باره تلاش HTC نسبت به ساخت یک ساعت هوشمند به گوش می‌رسد و امروز گزارش شده که این گجت پوشیدنی برای معرفی در نمایشگاه MWC بارسلونا آمده شده است. HTC قصد دارد با معرفی یک ساعت هوشمند جدید وارد رقابت در بازار ابزارهای پوشیدنی شود.
تبلیغات

گفته می‌شود ساعت هوشمند HTC براساس نمونه اولیه از ساعت هوشمند Toq کوالکام ساخته شده است. Toq مجهز به صفحه‌نمایش اختصاصی کوالکام است که مصرف بسیار بهینه داشته و از تراکم بالایی برخوردار است. نمونه اولیه ساعت هوشمند کوالکام حدود ۵ روز بدون نیاز به شارژ باتری دوام می‌آورد. این ساعت به صفحه‌نمایش بسیار کم-مصرفی به نام Mirasol تجهیز شده بود. فناوری میراسول به نحوی است که می‌توان تراکم پیکسل‌ها را تا 576ppi افزایش داد و علاوه بر آن شدت روشنایی را به شدت بهبود بخشید و مصرف باتری را کاهش داد. حال HTC قصد دارد از همین فناوری در ساعت هوشمند خود بهره ببرد. براساس گزارش‌ بلومبرگ ساعت هوشمند HTC از سرویس Google Now پشتیبانی نموده و قادر به دریافت دستورات صوتی است.

علاوه بر ساعت هوشمند شایعات دیگری درباره ساخت یک دستبند هوشمند از HTC به گوش می‌رسد. دستبندی که علاوه بر ثبت حرکات ورزشی کاربر، امکان پخش موزیک را نیز دارد. البته در این گزارش آمده که HTC این ابزار را در MWC معرفی نخواهد کرد. در گزارش بلومبرگ آمده که ساعت هوشمند HTC از صفحه‌نمایش Mirasol کوالکام بهره می‌برد و از طریق اتصال بی‌سیم بلوتوث به تلفن هوشمند و گجت‌های دیگر متصل می‌گردد.

حال باید تا شروع کنگره جهانی موبایل منتظر ماند و دید HTC از چه محصولاتی در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات